reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Ból po wyrwaniu zęba

D

daffodill

Gość
Dziewczyny mam problem. Wczoraj wyrwałam zęba bo ból był juz nie do zniesienia i nie było innego wyjścia. Najgorsze jest to że ból dziąsła jest tak mocny że nie mogę sobie z nim poradzić a nie bardzo wiem co mogę zażyć przeciwbólowo. Jestem w 30tyg ciąży a mój lekarz jest czasowo niedostępny. Czy wiecie może co można bezpiecznie zażyć i móc przespać w nocy chociaż 3godz????
Prosze pomóżcie
 
reklama
Kochanie ja nie jestem w ciąży, ale 3 tyg.temu przechodzilam to samo, nawret dostalam szczękośćisku...i jak wychodzilam od lekarza to mowil zeby absolutnie nic nie brac! tylko oklady zimne...ale oklady naprawde pomagają kup w aptece nexcare taki żel do chlodzenia...do zamrazarki go włóż potem w sciereczke i przykładaj, tylko to ci poradzeę, u mnie skonczylo się na antybiotyku....bo mowię-szczękoscisk, opuchlizna, bol migdała...:no: wogole to cię podziwiam ze w ciąży mialas ekstrakcje:eek::szok: ale kochanie powiem tyle-będzie bolalo jeszcze troszke, bo rwanie zęba to nie jest prosta sprawa...
 
Mnie ginekolog mowil że tylko Paracetamol jest bezpieczny w ciąży, ale nie wiem czy Ci pomoże przy takim silnym bólu.
Zadzwoń albo idź do dentysty, coś poradzi!