reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Mamusie jako ciężarówki po raz drugi :)

fioletowa synek sasiadki w wieku twojego...tez pil modyfikowane do niedawna ale doradzilam jej zeby kaszke mleczno-jakas tam do butli robila i o wiele taniej wychodzi.
 
reklama
A jak by tak karmić do 18tki :-D to dopiero oszczędność :-):-):-D
A tak poważnie to dziecko, które jest na cycku a skończyło rok to nie potrzebuje innego/ stałego pokarmu ? nie znam się na tym, ale wydaje mi się, że potrzebuje, a najbardziej potrzebuje "gryźć" i ćwiczyć żuchwę więc chyba z tą oszczędnością to nici bo musisz karmić i cycuchem i dać/ kupić jedzonko adekwatne do wieku.
 
Ja czasem poczuję - najczęściej jak siedzę i mam ciaśniejsze spodnie, takie ciążowe ale co są dość ciasne w miejscu gdzie się zaczyna ten rozciągliwy pas i usiądę, to Monisi się to ewidentnie nie podoba, i wtedy czuję kopniaki (Mama, gnieciesz mnie, no daj mi trochę luzu!), ale jak mam luźne ciuchy, czy jak chodzę czy leżę to nie, no może jakieś takie szmery takie ocieranie i to wszystko. Ale ja Szymka tez szybko czułam, bo miałam mało wód płodowych. Słabiej czują ruchy dziewczyny co: mają łożysko na przedniej ścianie macicy oraz dziewczyny co mają dużo wd płodowych bo wtedy maluch ma więcej miejsca. Wbrew tego co mówią, tusza nie ma znaczenia i ja jestem tego przykładem. Moja pani dr też tak mówi. Tusza to może mieć znaczenie na to, kiedy RĘKĄ się wyczuje ruchy - czy mama czy tatuś dziecka ;)