Zobacz wyniki ankiety: kiedy poszlyscie na zwolnienie
- Głosujących
- 273. Nie możesz głosować w tej sondzie
-
I trymestr - do 12 tygodnia
119 43,59% -
II trymestr - 13-27 tydzien
82 30,04% -
III trymestr - po 27 tygodniu
72 26,37%
-
30-12-2006, 18:59 #51Początkująca(y)
Odp: kiedy poszlyscie na zowlnienie
na zwolnienie poszłam ok 20 tyg... czułam sie dobrze ale pracuje w takim miejsu ze wolałam nie ryzykowac....
-
30-12-2006, 20:36 #52
Ja na zwolnienie poszłam w 5 tyg. ciąży, ponieważ jestem nauczycielką i mam skłonności do łapania różnych chorób (a takich w szkole jest całe mnóstwo). Zresztą uważam, że jeszcze zdążę się napracować.
-
30-12-2006, 20:53 #53
-
31-12-2006, 11:48 #54
ja na zwolnienie poszlam m.w. w 5 tygodniu ciazy.teraz jestem w 21. mam bardzo marudna kierowniczke,glupiego "dziekuje" od niej nie uslysze,wiec po co mam za nia odwalac robote za friko?a jak skoncze urlop macierzynski,poszukam pracy blisko domu,na stolku kierowniczym i z radoscia bede robic to,za co mi placa.
-
2-01-2007, 00:35 #55
Ja na L4 poszłam w listopadzie, dokładnie w 22 tyg ciąży bo męczyłam sie przy kompie. co innego siedzieć przy nim w domku - godzinke, z przerwami żeby sie położyć, coś zjeść itp a co innego 8 godzin

Bardzo bolał mnie kręgosłup (nadal boli) no i ze trzy razy zasłabłam w pracy, choć ciśnienie u mnie ok
już nie zamierzam wracać do pracy, dopiero po macierzyńskim
strasznie sie rozleniwiłam
Moja kochana córeńka

-
5-01-2007, 20:35 #56Wdrożona(y)
ja nie mialam zadnego zwolnienia- cos takiego nie istnieje w USA , pracowalam do konca 38 tygodnia

-
5-01-2007, 23:37 #57
Na zwolnieniu jestem od 12tc (wskazania zdrowotne "psychologiczne"
- szefowa mi dopiekła) ale myślę, żeby jeszcze wrócić do pracy. Tak na min. 2-3tyg za jakiś miesiąc. O ile dam radę - bo siedzenie 8h i jazda autobusami koło 1h może mnie pokonać. Jednak wolałabym nie musieć mieć do czynienia z ZUS'em
-
6-01-2007, 12:56 #58