reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Czego nie wolno w ciąży

witam, jestem początkującą ciężarną bo to dopiero 5 tydzien, wiec chetnie czytam czego mi wolno a czego nie, mam tylko pytanie czemu nie mozna spedzac duzo czasu przed komputerem?? jakies promieniowanie?? bo ja pracuje duzo przy laptopie i teraz nie wiem co z tym fantem... pozdrawiam
 
reklama
Nie wiem czy można czy nie ale w każdym razie ja w poprzedniej ciąży ponieważ byłam na zwolnieniu to z nudów przesiedziałam po kilka godz dziennie przed kompem i dziecko jest całe i zdrowe. Chociaż pewnie nie należy przesadzać . Niby się mówi żeby nie siedzieć dłużej niż 4 godziny dziennie.
 
Te przepisy dot komuterów podobno sa stare i dotycza starych monitorów. Teraz podobno monitory w 99% sa ciekłokrystaliczne i sa mniej szkodliwe.

Ja natomiast nie moge przeboleć sushi. Uwielbiam je i od kiedy wiem, że nie wolno to jeszcze bardziej mnie skręca :(
 
ja nigdy nie próbowałam, więc po prostu dalej nie spróbuje... wybieram sie od dwóch lat i nie mogę dotrzec hehe... to poczekam kolejne ze dwa... ja będę tesknila za serami pleśniowymi mniam... no i laptopa to bym nie przebolała... pozdrawiam
 
Siema mamuski :-D

Znalazlam Wam kilka bardzo glupich zabobonow ciazowych. Mam nadzieje, ze poprawi Wam to humory:-D:-):-D

-Nie wolno nic smażyć w ciąży bo tam, gdzie tłuszcz kapnie, to dziecko bedzie miało znamię.
-Nie wolno przechodzić pod kablami, bo się pępowina owinie.