Strona 8 z 101 PierwszyPierwszy ... 3 7 8 9 13 18 28 ... OstatniOstatni
71. do 80. z 1010
Drzewko podziękowań7Podziękowań

Temat: Kobiety, Mamusie za kółkiem

Fan(ka) Avatar kobietka22

Domyślnie Odp: Kobiety, Mamusie za kółkiem

Dotmar- jeśli potraktujesz swoją jazde i przygody z dystansem i na luzie to wszystko się uda i pamiętaj, że niema ludzi-kierowców nieomylnych napewno Ci się uda moje początki były dramatyczno -przebojowo -śmieszne, teraz jest już coraz lepiej

szczęśliwa Dotinka Avatar dotmar3
    Wpisów do bloga
    2

Wiecie,z tym wyjazdem z bramy to było na wiejskiej drodze,więc nie było źle.Ale fakt,że na główną już bym się nie odważyła bez hamulców wyjeżdżać.
    Byłam na szybkich zakupach w Biedronce,parking ma duży i różnorodny.Z jednej strony auta się "kiszą" jeden przy drugim a po drugiej stronie parkingu luzy,więc zaparkowałam oczywiście tam gdzie luz.Jestem kierowcą poszukującym przestronnych miejsc parkingowych.

MAMA NA PEŁNY ETAT
    Wpisów do bloga
    2

Witam kochane! Widzę że wątek się rozrasta i bardzo dobrze
    A teraz kilka uwag technicznych

Cytat Napisał agunia-ln Zobacz post
    ach Ci faceci, samochód to rzecz niemal święta ;)))))
    bo faceci mówią że KOBIETY I SAMOCHODU SIĘ NIE POŻYCZA a szczególnie kobiecie samochodu

Cytat Napisał Anetka_83 Zobacz post
    hehe warszawiacy
    ja jeździłam 3 tygodnie w krakowie na warszawskich blachach... masakra... i utwierdziłam się w przekonaniu że naprawdę u nas warszawiaków się nie lubi
    tak Kraków znam, tam nie tylko warszawiaków się nie lubi ale w ogóle obcych kierowcow nikt cię nie wpuści

Cytat Napisał aniam141 Zobacz post
    Pytanie typu : jest wypadek znajdujesz obcięty palec i co z nikm robisz :
    a- nic
    b- paskujesz w lód i coś tam dalej było
    odp C nie pamiętam
    pamietam że odpowiedziałam na to źle bo oczywiście pomyslałam o tym lodzie ale za chilke rozsądek mi mówi : ale skąd ja kurna przy wypadku ten lód wytrzasne
    Ale rozwaliło mnie to pytanie