71. do 80. z 1010
Temat: Kobiety, Mamusie za kółkiem
-
14-09-2009, 14:44 #71
-
14-09-2009, 20:58 #72
Odp: Kobiety, Mamusie za kółkiem
Wiecie,z tym wyjazdem z bramy to było na wiejskiej drodze,więc nie było źle.Ale fakt,że na główną już bym się nie odważyła bez hamulców wyjeżdżać
.
Byłam na szybkich zakupach w Biedronce
,parking ma duży i różnorodny.Z jednej strony auta się "kiszą" jeden przy drugim a po drugiej stronie parkingu luzy
,więc zaparkowałam oczywiście tam gdzie luz
.Jestem kierowcą poszukującym przestronnych miejsc parkingowych

.
-
15-09-2009, 00:35 #73
Witam kochane! Widzę że wątek się rozrasta
i bardzo dobrze
A teraz kilka uwag technicznych

bo faceci mówią że KOBIETY I SAMOCHODU SIĘ NIE POŻYCZA
a szczególnie kobiecie samochodu

tak Kraków znam, tam nie tylko warszawiaków się nie lubi ale w ogóle obcych kierowcow
nikt cię nie wpuści
mnie najbardziej wkurzały odpowiedzi zachowaj szczególną ostrożność i raz było dobrze a raz nie
ja nie lubię ABSu bo w górach w zimie na ABS nie da się pulsacyjnie hamować, a jak się jedzie z góry i cały czas hamuje to na dole tylko smród palonej gumy i klockow poczujesz
mój mąż powiedział ostatnio że on do biedronki nie będzie jeżdził bo same kobiety tam parkują i on się boi

I wkurza mnie jeszcze jedno: jak kobiecie zgaśnie auto np na skrzyżowaniu to zaraz klaksony bo baba jeżdzić nie umie, a jak facetowi to może mu rozrusznik padł, akumulator się rozladował albo paliwa brakło

Pozdrawiam wszystkie obecne i przyszłe kierowniczki

-
15-09-2009, 07:55 #74
to tak jak ja

eh... ja tego nie rozumiem
ja zawsze tam gogoś wpuszczę, przepuszcze...a co mi tam
a ja wczoraj wpakowałabym się w jakąś duż ą terenówkę... bo niby po co właściciel takiego cacka ma używac kierunkowskazów
a dzisiaj parkujęc przydzwoniłam w krawężnik... i troszke zderzak pękł

-
15-09-2009, 09:35 #75
Hej kobitki...