reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Mamy siedzące w domach z dziecmi

Hej haj:-):-) AGUSKA musi mu opasc Kochana:-):-) ja też już zakupiłam głęboką śliwkę i muszę umalowac bo siwych troszkę wyszło po cieciu:-) ale może w piątek dopiero:-) nie daj się chorobie Kobieto:-) może jakiś rutinoscorbin:-):-):-). AS KOCHANA ALE JA TEŻ SZTUCZNYCH NIE DOKLEJAM TYLKO NA SWOICH:-) TRZA JAKOŚ WYGLĄDAĆ:-) NIE ZNAM SIĘ NA KOMPUTERACH:-( MH DUŻO ZDRÓWKA DLA WAS:-):-):-):-):-). Idę się ukapac:-) mały już zasnął:-) i zapewne tu jeszcze nie raz do Was mamusie zajrze:-):-):-) Iwcik u kosmetyczki to tylko henne zrobiłam;-) no ale to już coś:-) a do fryzjera to tradycyjnie raz w miesiącu chodzę:-) a niech zobaczy ze i ja jestem coś warta:-) jemu się już podobać nie muszę:-) ale dla samej siebie:-) lepiej się czuje jak dobrze wyglądam:-):-):-)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
reklama
witajcie dziewczyny
wybaczcie ze nie zagldam ale przez ta paskudna pogode jakos nie mam weny na pisanie:baffled:
dzis na pare godzin zrobila sie ladna pogoda i jakso tak wiosna zapachnialoa le pozniej przyszly chmury i pada teraz deszcz:wściekła/y::wściekła/y::wściekła/y::wściekła/y:

Zdrowka dla wszytskich chorowitkow:tak::tak::tak::tak::tak:

u nas ze zdrowiem juz lepiej,ja sie jakos wybronilam z najgorszego,Paulina zdrowa,mala w sumei tez,gdyby sie jeszcze nauczyla smarkac nos to byloby super