reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

ubranie na chrzest-ślub

Dołączył(a)
20 Sierpień 2012
Postów
10
Miasto
Siedlce
Witam kochane.
Wstępnie : W maju razem z partnerem bierzemy cichy ślub i od razu chcieliśmy ochrzcić naszego maluszka.
Jak więc mam się ubrać na taką uroczystość ? Bo białą suknia odpada jak dla mnie. Co do mody jestem laikiem i nie śledzę każdych nowinek itp. Ubieram się jak mi wygodnie, ale proszę Was, byście mi podpowiedziały w co mogę się ubrać, ewentualnie jak uczesać na taką okazję :)
Dodam,że mam 158cm wzrostu, sylwetka raczej szczupła choć mam troszkę brzuszka jeszcze no i niestety te nieszczęsne biodra (moim zdaniem są szerokie) .
Pozdrawiam :)
 
reklama
drogie kobietki,
na chrzest zdecydowanie należy ubrać się dość elegancko. Również polecam sukienkę. Dodatkowo przy Twoim wzroście jest to najlepsze rozwiązanie. Jeśli masz biodra i brzuszek najlepiej sprawdzi się wzór empirowy, czyli odcinany pod biustem i luźny na brzuchu i biodrach. Do tego jakaś biżuteria wokół dekoltu aby zwrócić uwagę na górną część sylwetki. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej prześlij mi swoje zdjęcie, pomyślimy o czymś konkretnym
pozdrawiam

Iza
 
Byłoby mi wstyd gdybym ubrała mojego dzieciaka w coś taniego na chrzest. Niech ludzie widzą, że mnie stać. Tzn. mojego męża, bo to on zarabia wszystko.