1. do 10. z 5728
Temat: Mamusie z Łodzi
-
19-01-2005, 19:29 #1
Mamusie z Łodzi
Chciałabym wiedzieć ile nas tutaj jest bo chciałabym powymieniać informacje na temat lekarzy, szpitali, badań, szkół, sklepów itd
pozdrawiam
-
19-01-2005, 19:44 #2AnikGuest
Łodzianeczki ile nas tu jest??
Ja melduje się na stanowisku. Nie jestem jednak rodowitą Łodzianką więc moje informacje są skromniejsze od tych dziewczyn które mieszkaja tu od urodzenia.
A
-
19-01-2005, 21:56 #3
ja rowniez zglaszam obecnosc!!!
marianka
-
19-01-2005, 22:13 #4
hej! ja również jestem z Łodzi i to w dodatku będę majową mamusią, tak jak Phantas :D Na razie mam blade pojęcie o tym, jak to wszystko ma wyglądać :( "podróż" do szpitala, poród itd. Nawet nie wiem, czy do końca jestem zadowolona z mojego lekarza ;)
kasia
-
19-01-2005, 22:40 #5
jak na razie jest nas 4, poczekamy jeszcze trochę a lista się pewnie powiększy :D
Kasiu - widzę właśnie, że jesteś majóweczką
Anik - myślę, że Twoje informacje nie są skromniejsze, jeśli chodzi o porody i ginekologów - połozników to sama mam blade pojęcie który w Łodzi jest dobry. Przyczyna tego jest dosyć prosta - to moja pierwsza dzidzia więc wcześniej się tym nie interesowałam, za to teraz wciąż siedzę w necie i czytam wszystko co dotyczy ciężarówek, porodów i dzidziusiów :D
-
20-01-2005, 16:57 #6AnikGuest
Phantas,
ja też siedziałam godzinami w necie i czytałam wszystko co wpadło mi w ręcę - efekt ciągle się czymś martwiłam - albo że mi coś dolega, albo że nie mam jakiś objawów. Teraz ograniczam się. Czytam tylko wybrane posty i nie traktuję siebie jak chorej. Teraz czuję się spokojna i wiem że będize dobrze.
Informacji trochę mam, wciąż zbieram. Chętnie się podzielę i sama podpytam.
Pozdrawiam
a
-
21-01-2005, 09:10 #7Zadomowiona(y)
Witam serdecznie łódzkie mamusie. :D
Majową mamusią miałam być w ubiegłym roku, ale synek nieco się pospieszył.
W tym roku liczę na to, że zostanę mamusią we wrześniu. :D