21. do 30. z 1030
Temat: Ciąża na studiach
-
14-04-2008, 10:36 #21SolGuest
Odp: mamy studentki jak sobie radzicie????????
Witam
Ja studiuję zaocznie informatykę - teraz 4 semestr i od tego semestru wzięłam sobie dodatkowo ITS żeby móc ewentualnie nie chodzić na niektóre ćwiczenia. Chociaż sama twierdzę że ten ITS to z mojej strony szczyt lenistwa, bo zjazdy mam co 3 tygodnie, ale za to od 8 do 21 od piątku do niedzieli. A na dodatek jestem starościną roku i nie zrezygnowałam z tej funkcji, bo i tak mam kontakt ciągły z wykładowcami. Te studia są moim hobby. Mój mąż pracuje i kończy studia też zaoczne - pisze pracę magisterską (tylko coś mu ciężko ona idzie). A wspólnie podjęliśmy decyzję o tym że ja z małą siedzimy razem w domu do końca moich studiów, może uda mi się złapać jakąś robotę w domu - w końcu i tak siedzę przy kompie z powodu studiów i uzależnienia
A mamy na tyle dobrą sytuację, że jak tylko coś wreszcie znajdziemy, to kupujemy wreszcie własne mieszkanko. A za studia płacimy sobie sami.
Wszystko da się zrobić, wszystko da się pogodzić, trzeba tylko trochę wiary we własne siły i możliwości.
-
16-04-2008, 17:55 #22
Odp: mamy studentki jak sobie radzicie????????
Witam,
hehe ja dopiero odkryłam ten wątek
,
mój synek urodził się dokładnie w połowie moich studiów doktoranckich, z czterech lat, studiowałam dwa, potem byłam całą ciążę na zwolnieniu, następnie siedziałam z małym i wróciłam równo po dwóch latach
. Niestety takie są prawa studiów doktoranckich, że nie mogli mi o 2 lata przedłużyć. W regulaminie jest, że studia się przedłużają ale nie dłużej jak o rok.
Więc w tej chwili jestem zatrudniona na 3/4 etatu ale zostały mi jeszcze 2 egzaminy doktorskie i właśnie poprawiam pracę po pierwszym czytaniu promotora.
Więc już nie dużo zostało mi z tego mojego studiowania
.
Od 3,5 roku przeżywam na bb bolączki uczącej się mamy to zabawne, że akurat dziś odkryłam ten wątek
.