reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Umowa zlecenie a ubezpieczenie.

evelinecka

Szczęśliwa:):)
Dołączył(a)
3 Listopad 2010
Postów
181
Miasto
Warszawa
Witam.
Mam takie pytanie... Od 3,5ms pracuje na umowę zlecenie nie jestem uczniem i wiem ze pracodawczyni ma prawny obowiązek mnie ubezpieczyć... Od listopada juz jestem ponoć ubezpieczona ale pracodawczyni kaze mi zwrocic za to pieniądze... (to niby mial byc taki prezent od niej z powodu mojej ciazy)czy muszę się na to godzic? czy moze dobrowolnie mi odjąć za to z pensji? i Jak sprawdzic czy umowa jest ozusowana? Jest to osoba nie uczciwa i trzeba samemu wszytsko liczyc aby sie nie dac oszukac a nawet jak juz to i tak wymysla historyjki ze tak trzeba.. przykladem jest to ze raz wydajac mi pensje z ''jakiejs usługi'' odliczyla -22% podatky gdzie w umowie mialam wyraznie napisane ze nie odejmuje mi sie z tego podatku.a w innym ms ten sam przyklad i juz nie odejmowala -22% to chyba zalezy od jej humorku.. Czy ona tak moze postępować..?
Oraz gdzie mogę się dowiedziec jakie mam prawa bedac na umowie zlecenie w ciazy? ( nie chodzi o zwolnienie tego akurat sie nie boje ale np jak sie zle poczuje itp)
 
reklama