reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

ciąża na studiach

Dołączył(a)
30 Listopad 2015
Postów
1
Witajcie,
Studiuję fizjoterapię na 4 roku, mam bardzo dużo zajęć od rana do wieczora prawie codziennie od poniedziałku do piątku.Oprócz tego w tym roku przede mną ponad 2 miesiące praktyk klinicznych. Mój chłopak (już od dawna) chce mieć dziecko, jest ode mnie starszy kilka lat. Ja nie wiem czy potrafię podołać takiemu zadaniu i czy w ogóle jest to możliwe, bym mogła wciąż studiować i nie przerywać nauki donosić ciążę do końca, a po porodzie wziąć urlop.Tymbardziej, że nie ma u Nas studiów zaocznych. Wydaje mi się, że nie wygląda to tak kolorowo i jest mnóstwo związanych z tym formalności itp., nie mówiąc już o praktykach, do których w ciąży mnie raczej nie dopuszczą. Proszę Was o jakieś słowa wsparcia, nie potrafię poradzić sobie z tą sytuacją, jestem rozdarta pomiędzy tym co dobre i naturalne, a rzeczywistością. Może znacie podobne przypadki...
 
reklama
Skończ studia, znajdź pracę a później myśl o dziecku. Żeby nie okazało się ze Ty poświęcisz studia a za kilka lat facet Cię zostawi z dzieckiem i bez perspektyw.