reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Pimafucin - kto stosował?

klaudia1219

Aktywna w BB
Dołączył(a)
21 Sierpień 2014
Postów
79
Czy któraś z Was brała ten lek? Aktualnie jestem w 12 tyg ciąży i lekarz powiedział mi na ostatniej wizycie, że występuje u mnie stan zapalny po czym zapisał mi pimafucin. W piątek wzięłam ostatnia globulke, jednak upławy dalej są... W mniejszej ilości ale są. Lekarz powiedział, że następna wizyta za miesiąc, jednak nie wiem czy nie przyśpieszyć tego. I jeszcze jedno pytanie bo z głowy mi wyleciało, żeby zapytać lekarza. Od czego występuje ten stan zapalny, czy jest groźny? Wcześniej brałam luteine dopochwowa przez 3 tyg, czy to może być od tego? Nigdy wcześniej nie miałam takich problemów. Z góry dziękuję za odpowiedź :)
 
reklama
Hej. Przypadkiem zobaczyłam post to odpiszę ;-) Brałam pimafucin, robiły mi się infekcje na początku ciąży. Tylko mnie pomógł. Jeśli nadal masz objawy infekcji - swąd czy pieczenie, upławy to lepiej do lekarza się umówić, niech sprawdzi. W ciąży jednak jest jakaś tzw wydziielina ciążowa. Stany zapalne w ciąży to też zupełnie normalna sprawa, niestety. Unikaj słodkiego, też pomaga. Mi lekarz zabronił wszelakich płynów do higieny intymnej a nakazał używać szarego mydła. Polecam, bo faktycznie pomaga.