reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

pierwsze buciki - kiedy?

Silouh

Początkująca w BB
Dołączył(a)
6 Listopad 2010
Postów
17
Mój dziesięciomiesieczny synek chodzi przy meblach, pewnie niedługo podrepta samodzielnie. Zbliża się wiosna i chciałabym małemu kupić pierwsze buciki. Jestem zielona w temacie, co polecacie: jakie marki, modele, z czego maja być zrobione, miękkie, czy usztywniane, ze skóry, czy materiału? W sklepie normalnym, czy przez Internet, za piętę, czy typu półbuty? Jak najlepiej dobrać rozmiar? Kupować trochę większe czy "na styk"?
Pomóżcie!:-)
 
reklama
Witam!
Też mam synka 10-miesięcznego, i też już chodzi z moją pomocą...ostatnio kupiłam mu buciki półbuty, za kostkę i ze skóry na twardej podeszwie tak aby całą stópkę opierał na podłodze (to jest bardzo ważne!)z wkładką ortopedyczną model Balducci...nie polecam miękkich i z materiału, i nie polecam przez internet, tylko najlepiej jakbyś poszła z synkiem do sklepu przymierzyć....pediatra mi poleciła kupować większe nie na "styk" bo nóżkę w buciku musi mieć swobodną, zresztą nóżka rośnie ....tylko jest ale...mieszkamy we Włoszech i tu to inaczej wygląda z markami i modelami niż u nas w kraju...Geox też jest marką polecaną...zresztą niech się inne dziewczyny wypowiedzą na ten temat także będziesz miała porównanie. Pozdrawiam:-)