Strona 1 z 484 1211 Ostatni
1. do 10. z 4834
  1. #1
    Fan(ka) Avatar asienka:)
    Zarejestrowany
    06-2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    532
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    29
    Dziękuję (Otrzymane)
    23
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Czy można zajść w ciąże mając endometriozę???

    Kochane czy są wśród nas dziewczyny które mają endometrioze i starają się o dziecko lub zaszły z endometriozą??? Ja mam zdiagnozowaną endo, staramy się już dwa lata o fasolinke.Przeszłam już dwię laparo a trzecią mam 5 pazdziernika aby ratowac mój jajnik i usunąć endo które znowu robi spustoszenie...
    Prosze napiszcie jak coś wiecie bo ja juz wysiadam psychicznie...
    z góry dziękuje

    Mama Aniołka(*) 03.04.2011



  2. #2
    Początkująca(y)
    Zarejestrowany
    04-2008
    Postów
    24
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    0
    Dziękuję (Otrzymane)
    0
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Czy można zajść w ciąże z endometriozą???

    asienka mam prosbe napisz na jakiej podstawie rozpoznano u ciebie endometrioze i co ja spowodowało....jakie sa u ciebie objawy...ja jestem po cesarskim ciexciu i wiem ze mam zrosty w bliznie i dodatkowo ginekolog podejrzewa endo ale nie robiła zadnych badan a na usg nic nie widac...boli mnie cholernie brzuch i rana jakby zywym ogniem mnie przypiekali ..ale nie mam ciezkich bolow miesiaczkowych podczas okresu..w zasadzie wogole bol miesiaczkowy u mnie nie wystepuje...jest tylko podczas krwawienia silny bol po prawej stronie , a;le prawy jajnik miałam juz kilka razy na usg ogladany i nic nie widac...i co dziwne . przestaje krwawic wiec i bole mijaja..nie wiem wiec czy to endo czy nie endo..a co do zajscia w ciaze ..natura i choroby to jedno a wola boza to drugie...moja kuzynka miała operacje na usuwanie torbieli z jajnika..miała nie miec dzieci..a najpierw wpadła z jedna córka..a po kilku latach majac swiadomosc ze nie bedzie juz dzieci...znow wpadła z druga córka... los sprawił jej dwie miłe niespodzianki...ja tez pierwsza ciaze poroniłam..a w druga zaszłam niemal natychmiast..po prostu po poronieniu nie zdazyłam dostac okresu bo znow byłam w ciazy....mysle ze moze u ciebie dziłac tez blokada psychiczna...ja wyluzowałam po poronieniu, tzn nie odpusciłam staran ale nie sadziłam ze tak od razu bede w ciazy...ale robiłam testy owulacyjne i pokryło sie to z obserwacja u pani doktor ( a byłam wtedy na wizycie kontrolnej poporonieniu) ze pecherzyk jest tuz przed peknieciem ...i choc tego dnia miałam awanture z mezem to w nocy go zmusiałm niemal do seksu .zeby nie stracic szansy...ot i moj 11 miesieczny syn jest na swiecie;) wiec duzo nadziei i pozytywnego nastawienia..

  3. #3
    Fan(ka) Avatar asienka:)
    Zarejestrowany
    06-2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    532
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    29
    Dziękuję (Otrzymane)
    23
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Czy można zajść w ciąże z endometriozą???

    Cytat Napisał(a) juliasz Zobacz post
    asienka mam prosbe napisz na jakiej podstawie rozpoznano u ciebie endometrioze i co ja spowodowało....jakie sa u ciebie objawy...ja jestem po cesarskim ciexciu i wiem ze mam zrosty w bliznie i dodatkowo ginekolog podejrzewa endo ale nie robiła zadnych badan a na usg nic nie widac...boli mnie cholernie brzuch i rana jakby zywym ogniem mnie przypiekali ..ale nie mam ciezkich bolow miesiaczkowych podczas okresu..w zasadzie wogole bol miesiaczkowy u mnie nie wystepuje...jest tylko podczas krwawienia silny bol po prawej stronie , a;le prawy jajnik miałam juz kilka razy na usg ogladany i nic nie widac...i co dziwne . przestaje krwawic wiec i bole mijaja..nie wiem wiec czy to endo czy nie endo..a co do zajscia w ciaze ..natura i choroby to jedno a wola boza to drugie...moja kuzynka miała operacje na usuwanie torbieli z jajnika..miała nie miec dzieci..a najpierw wpadła z jedna córka..a po kilku latach majac swiadomosc ze nie bedzie juz dzieci...znow wpadła z druga córka... los sprawił jej dwie miłe niespodzianki...ja tez pierwsza ciaze poroniłam..a w druga zaszłam niemal natychmiast..po prostu po poronieniu nie zdazyłam dostac okresu bo znow byłam w ciazy....mysle ze moze u ciebie dziłac tez blokada psychiczna...ja wyluzowałam po poronieniu, tzn nie odpusciłam staran ale nie sadziłam ze tak od razu bede w ciazy...ale robiłam testy owulacyjne i pokryło sie to z obserwacja u pani doktor ( a byłam wtedy na wizycie kontrolnej poporonieniu) ze pecherzyk jest tuz przed peknieciem ...i choc tego dnia miałam awanture z mezem to w nocy go zmusiałm niemal do seksu .zeby nie stracic szansy...ot i moj 11 miesieczny syn jest na swiecie;) wiec duzo nadziei i pozytywnego nastawienia..
    Hej Juliasz!
    U mnie endo zdiagnozował dopiero lekarz do którego wybrałam się prywatnie, ehh.. a lekarze z kasy chorych (nie pisze że wszyscy bo wszędzie są wyjątki) doprowadzili mnie do takiego stanu...
    Ginekolog zrobił mi usg dopochwowe i zobaczył cysty na dwóch jajnikach 5*5 dwukomorowe i juz zaczął podejrzewac endometrioze ale jedynym sposobem na 100% rozpoznanie jest laparoskopia. Cysty endometrialne są wypełnione treścią krwi, Jest to dziwna choroba-jak dostajesz okres część śluzówki cofa się do środka, przedostaje się przez jajowody i wszczepia się w różne narządy (może nawet ale to naprawde rzadko przedostać się do mózgu) i przy następnym okresie cysty też krwawią , krew nie ma ujścia i robią się zrosty i tak w koło macieja:(
    Ja miałam takie objawy że strasznie przechodziłam okres, miałam ogromne bóle, czasami omdlenia i cykl od 28-36 nigdy regularnie. No i zdarzały mi się mdłości.
    Ale endo wcale nie musi dawac objawów dlatego jest tak rzadko rozpoznawalna.
    Kochana ale naprawde nie wiem jak to wygląda w szwach po cesarce???
    I tak jak pisałaś moze i jest tak u mnie że na psyche już mi to wszystko siadło, naprawde mam już dość, teraz 5 pazdziernika czeka mnie już 3 laparo w ciągu dwóch lat bo moja endo znowu wróciła i robi spustoszenie w moich jajnikach a najbardziej w lewym którego trzeba ratować bo jest w strasznym stanie mam na nim już trzy cystysrasznie się boje co będzie po zabiegu....
    Kochana strasznie mi przykro że musiałaś przezyć poronienie...
    Ale na szczęście udało wam się i masz swojego małego szkraba
    Trzymaj się cieplutko i jak będziesz mieć jakieś pytanka to chętnie postaram Ci się pomóc
    aha i jeszcze endo można zobaczyć czy jest bardzo rozsiane przez badanie na nowotwór nie potrafie za bardzo sie rozczytać co mam napisane na skierowaniu Ca 125 albo Ce 125 jakoś tak. No i powiedział ze mam się nie przestraszyc bo napewno będzie ponad norme ale to nie jest nowotwór.
    Ostatnio edytowane przez asienka:) : 6-10-2009 - 21:08

    Mama Aniołka(*) 03.04.2011


  4. #4
    Fan(ka) Avatar madziamadzia
    Zarejestrowany
    09-2009
    Skąd
    wielkopolska
    Postów
    1 489
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    412
    Dziękuję (Otrzymane)
    648
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Czy można zajść w ciąże z endometriozą???

    Cytat Napisał(a) asienka:) Zobacz post
    Kochane czy są wśród nas dziewczyny które mają endometrioze i starają się o dziecko lub zaszły z endometriozą??? Ja mam zdiagnozowaną endo, staramy się już dwa lata o fasolinke.Przeszłam już dwię laparo a trzecią mam 5 pazdziernika aby ratowac mój jajnik i usunąć endo które znowu robi spustoszenie...
    Prosze napiszcie jak coś wiecie bo ja juz wysiadam psychicznie...
    z góry dziękuje
    Znam dziewczynę, która miała wyznaczony termin operacji edno i zaszła w ciążę.
    Ja miałam operację 3 lata temu (torbiel była w lewym jajniku ok 6cm, więc spory okaz), trafiłam do kliniki Promienistej do Poznania. Skończyło się na szczęście tylko na usunięciu torbieli. Teraz jestem w 8 tygodniu ciąży i wszystko jest ok (po półrocznych staraniach). Ostatnie 2 miesiące brałam Castagnus i drugim miesiącu brania okazało się, że jestem w ciąży. Poczytaj informację o nim w Internecie, to są ziołowe tabletki, więc na pewno nie zaszkodzą.
    A co do objawów endometriozy, to ja miała bardzo silne bóle brzucha podczas miesiączki, dochodziły mdłości, a czasem wymioty. Po miesiączce często czułam kłucie w boku (raz lewym, raz prawym) i często bolało mnie podbrzusze. Jednak z tego co wiem, to objawy zależą od tego gdzie endo się umiejscowi.



  5. Dziękuję emalia82 dziękuje za post
  6. #5
    Fan(ka) Avatar asienka:)
    Zarejestrowany
    06-2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    532
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    29
    Dziękuję (Otrzymane)
    23
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Czy można zajść w ciąże z endometriozą???

    Cytat Napisał(a) madziamadzia Zobacz post
    Znam dziewczynę, która miała wyznaczony termin operacji edno i zaszła w ciążę.
    Ja miałam operację 3 lata temu (torbiel była w lewym jajniku ok 6cm, więc spory okaz), trafiłam do kliniki Promienistej do Poznania. Skończyło się na szczęście tylko na usunięciu torbieli. Teraz jestem w 8 tygodniu ciąży i wszystko jest ok (po półrocznych staraniach). Ostatnie 2 miesiące brałam Castagnus i drugim miesiącu brania okazało się, że jestem w ciąży. Poczytaj informację o nim w Internecie, to są ziołowe tabletki, więc na pewno nie zaszkodzą.
    A co do objawów endometriozy, to ja miała bardzo silne bóle brzucha podczas miesiączki, dochodziły mdłości, a czasem wymioty. Po miesiączce często czułam kłucie w boku (raz lewym, raz prawym) i często bolało mnie podbrzusze. Jednak z tego co wiem, to objawy zależą od tego gdzie endo się umiejscowi.
    Hej Madzia!
    Kochana dzięki za odpowiedz:) Powiedz mi, tylko pół roku starałaś się o dziecko przy endometriozie??? miałaś jakieś leczenie?
    Laleczko Gratulacje !!!!!! z powodu fasoleczki:)
    Ja długo brałam luteine i chyba trzy cykle clo.
    Pozdrawiam!!!

    Mama Aniołka(*) 03.04.2011


  7. #6
    Początkująca(y) Avatar imke
    Zarejestrowany
    10-2009
    Skąd
    Polska/Niemcy
    Postów
    25
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    0
    Dziękuję (Otrzymane)
    0
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Czy można zajść w ciąże z endometriozą???

    Czesc dziewczyny....
    Ja sama nie wiem czy mam endo, ale tak przypuszczam. Mam bardzo bolesne miesiaczki, wymioty, prawie, ze omdlenia, itd. Mialam juz tez 5 cm cyste na jajniku, jednak po zarzyciu homeopatii cysta wielokomorowa wypelniona krwia zniknela....
    No ale poza tym staramy sie o dzieciatko od 12 miesiecy i nic, a testy owulacyjne pokazuja, ze owu wystepuje no i zawsze regularnie 16 dnia cyklu, hormony tez w normie czyli sama nie wiem....
    Aha jedynie morfologia plemnikow meza troche slaba...
    No i dlatego jakos martwi mnie to z ta endo, a jak tam u was?

  8. #7
    Fan(ka) Avatar asienka:)
    Zarejestrowany
    06-2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    532
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    29
    Dziękuję (Otrzymane)
    23
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Czy można zajść w ciąże z endometriozą???

    Cytat Napisał(a) imke Zobacz post
    Czesc dziewczyny....
    Ja sama nie wiem czy mam endo, ale tak przypuszczam. Mam bardzo bolesne miesiaczki, wymioty, prawie, ze omdlenia, itd. Mialam juz tez 5 cm cyste na jajniku, jednak po zarzyciu homeopatii cysta wielokomorowa wypelniona krwia zniknela....
    No ale poza tym staramy sie o dzieciatko od 12 miesiecy i nic, a testy owulacyjne pokazuja, ze owu wystepuje no i zawsze regularnie 16 dnia cyklu, hormony tez w normie czyli sama nie wiem....
    Aha jedynie morfologia plemnikow meza troche slaba...
    No i dlatego jakos martwi mnie to z ta endo, a jak tam u was?
    No hej Imke!
    Wiesz ciężko mi stwierdzić czy masz endometriozeale masz podobne dolegliwości jak ja czy Madzia.Kochana a skąd wiesz że miałaś cyste wypełnioną krwią??? Pozdrawiam
    Lekarz mówił Ci ze masz endometrioze?

    Mama Aniołka(*) 03.04.2011



  9. #8
    Początkująca(y) Avatar imke
    Zarejestrowany
    10-2009
    Skąd
    Polska/Niemcy
    Postów
    25
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    0
    Dziękuję (Otrzymane)
    0
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Czy można zajść w ciąże z endometriozą???

    Cytat Napisał(a) asienka:) Zobacz post
    No hej Imke!
    Wiesz ciężko mi stwierdzić czy masz endometriozeale masz podobne dolegliwości jak ja czy Madzia.Kochana a skąd wiesz że miałaś cyste wypełnioną krwią??? Pozdrawiam
    Lekarz mówił Ci ze masz endometrioze?
    no witam ciebie serdecznie....
    wiesz cyste wykryla moja ginekolog i umiala na jej usg wszystko rozpoznac, a co do endo, to mowila, ze moze ja mam, ale bez laparoskopii to i tak nic nie mozna stwierdzic, ale ja nie chcialam tego zabiegu...

  10. #9
    Fan(ka) Avatar asienka:)
    Zarejestrowany
    06-2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    532
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    29
    Dziękuję (Otrzymane)
    23
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Czy można zajść w ciąże z endometriozą???

    Cytat Napisał(a) imke Zobacz post
    no witam ciebie serdecznie....
    wiesz cyste wykryla moja ginekolog i umiala na jej usg wszystko rozpoznac, a co do endo, to mowila, ze moze ja mam, ale bez laparoskopii to i tak nic nie mozna stwierdzic, ale ja nie chcialam tego zabiegu...
    Kochana ale miałaś szczeście że ginekolog rozpoznał u Ciebie prawdopodobną endo, naprawde takiego ginekologa to ze świecą szukać prywatny czy z nfz?
    Laleczko jak możesz to zgodz się na laparo, to naprawde nic strasznego ja już przeszłam trzecią i naprawde warto Endometrioza ma to do tego ze powraca i jedynie przez laparo można ją na 100% rozpoznać i zobaczyć jakiego stopnia jest i jakie spustoszenie zrobiła! Z ta chorobą mozna zajść w ciąże tylko zależy w jakim stadium jest! Ja tez miałam normalnie jajeczkowanie a po zabiegu okazało się że miałam jajowód zrośnięty z jajnikiem i pare innych dziwnych akcji Więc ja polecam wybrac się do ginekologa do którego chodziłaś i zacząć się poważnie leczyćPozdrawiam!!!

    Mama Aniołka(*) 03.04.2011


  11. #10
    Początkująca(y) Avatar imke
    Zarejestrowany
    10-2009
    Skąd
    Polska/Niemcy
    Postów
    25
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    0
    Dziękuję (Otrzymane)
    0
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Czy można zajść w ciąże z endometriozą???

    Cytat Napisał(a) asienka:) Zobacz post
    Kochana ale miałaś szczeście że ginekolog rozpoznał u Ciebie prawdopodobną endo, naprawde takiego ginekologa to ze świecą szukać prywatny czy z nfz?
    Laleczko jak możesz to zgodz się na laparo, to naprawde nic strasznego ja już przeszłam trzecią i naprawde warto Endometrioza ma to do tego ze powraca i jedynie przez laparo można ją na 100% rozpoznać i zobaczyć jakiego stopnia jest i jakie spustoszenie zrobiła! Z ta chorobą mozna zajść w ciąże tylko zależy w jakim stadium jest! Ja tez miałam normalnie jajeczkowanie a po zabiegu okazało się że miałam jajowód zrośnięty z jajnikiem i pare innych dziwnych akcji Więc ja polecam wybrac się do ginekologa do którego chodziłaś i zacząć się poważnie leczyćPozdrawiam!!!
    No wlasnie sie zastanawiamy czy nie powinnam tego zrobic, ale niby mozna by sprobowac pojsc na rezonans magnetyczny? Zobaczymy co moja gin. na to? Ale jak ty mi teraz tak o sobie wszystko opisalas, to mysle, ze moze czym szybciej na ten zabieg, to lepiej....
    Wiesz, a moja ginekolog to niestety w niemczech, bo ja tu teraz studiuje itd. czyli nie moge ci polecic, no chyba, ze ty tez tu?

Strona 1 z 484 1211 Ostatni

Zasady pisania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Dołącz do nas