Poznaj inne nasze serwisy:
Strona 56 z 61 Pierwszy 46555657 Ostatni
551. do 560. z 603
  1. #551
    30-tki , przyszłe mamusie Avatar Eschenbach
    Zarejestrowany
    11-2006
    Postów
    3 497
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: wspomagacze owulacji

    Nie pracuje tzn nie wytwarza zadnych komorek jajowych?
    Moze trzba go zmusic do pracy jakimis lekami? A moze zmienic lekarza.... ja od listopada 2008 przerzucilam 6 lekarzy....


  2. #552
    Fan(ka) Avatar mmm...
    Zarejestrowany
    07-2009
    Postów
    3 649
    Podziękowania / Polubienia
    Wpisów do bloga
    10

    Domyślnie Odp: wspomagacze owulacji

    tak stwierdziła, pójdę jeszcze do niej w środę i zobaczę co powie na wyniki badań
    a ty długo już się starasz??
    PCOS + słaba armia,
    6.12 zakwalifikowani do inv w Gamecie Kielce,
    28.01 ICSI, crio 3.03, 8.04

  3. #553
    30-tki , przyszłe mamusie Avatar Eschenbach
    Zarejestrowany
    11-2006
    Postów
    3 497
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: wspomagacze owulacji

    My staramy sie od jakis 4 lat... ale zaczelam chodzi po lekarzach od 11.2008...

  4. #554
    Fan(ka) Avatar mmm...
    Zarejestrowany
    07-2009
    Postów
    3 649
    Podziękowania / Polubienia
    Wpisów do bloga
    10

    Domyślnie Odp: wspomagacze owulacji

    to trochę późno... zresztą s tego co piszą dziewczyny na innych wątkach lekarze nie bardzo się przejmują jak się do nich idzie po kilku miesiącach nieudanych starań
    PCOS + słaba armia,
    6.12 zakwalifikowani do inv w Gamecie Kielce,
    28.01 ICSI, crio 3.03, 8.04

  5. #555
    Wdrożona(y) Avatar szara
    Zarejestrowany
    12-2008
    Postów
    65
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: Jak ułatwić zajście w ciażę?-pozycje i specyfiki

    Mam pytanko. Staramy sie o drugie dziecko już ponad pół roku ale po każdym stosunku zaraz się podmywamy (wiele lat leczyliśmy wszystkie mozliwe infekcje tych okolic i jest to klucz do naszego sukcesu) na początku wątku dziewczyny polecają jednak półgodzinne leżakowanie czy myślicie że to działa? albo że ja od razu wypłukuje spermę że w ten sposób utrudniam? przecież niby co ma się dostać to sie dostanie od razu
    Pierwsze dziecko udało nam sie od razu jak tylko zaczęliśmy sie starać

  6. #556
    Początkująca(y)
    Zarejestrowany
    11-2009
    Postów
    1
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Hormeel

    Witam :)))) juz rok staramy sie o dziecko i narazie bezruzeltatow , przeszlismy juz bardzo duzo badan i wszystko jest ok ( juz mamy jedno dziecko ) , tydzien temu bylam u ginekologa , ktory zaproponowal mi HORMEEL , oczywiscie go kupilam i pije , chcialabym aby wypowiedzialy sie dziewczyny ktore mialy kontakt z tymi kropelkami , jakie byly rezultaty , ja pije go juz tydzien , czuje sie po nim super ale temperaturka stanela mi w miejscu , dzis mam juz 37 dzien cyklu a skoku brak

  7. #557
    Fan(ka) Avatar mmm...
    Zarejestrowany
    07-2009
    Postów
    3 649
    Podziękowania / Polubienia
    Wpisów do bloga
    10

    Domyślnie primolut nor a ciąża

    witam, chciałam zapytać czy któraś z was brała primolut nor i zaszła w ciążę??
    lekarka kazała mi stosować go od 16 do 25 dc, i mocno się starać o dzidzię, ale doczytałam że lek ten może nie dopuścić do implantacji a nawet uszkodzić płód, powinnam zacząć go brać jutro i nie wiem co robić, może ktoś mi coś poradzi??
    PCOS + słaba armia,
    6.12 zakwalifikowani do inv w Gamecie Kielce,
    28.01 ICSI, crio 3.03, 8.04


  8. #558
    ` Mama Łucji <3 ;* Avatar Maagda_
    Zarejestrowany
    11-2008
    Skąd
    Pionki, Poland
    Postów
    685
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: primolut nor a ciąża

    Ja osobiście nie brałam, ale że lekarz wie co robi :)

  9. #559
    Fan(ka) Avatar Pati.b
    Zarejestrowany
    01-2009
    Postów
    3 185
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie

    a jaki jest sklad? bo wiem ze w ten sposob stosuje sie luteine lub duphaston... nie pomieszla twoja lekarka czegos?? jak to progesteron to jest ok

    poczytalam w necie, niby to odpowiednik progesteronu ale jako cos w rodzaju sterydow i pisza ze nie brac w ciazy wiec ja bym nie brala i poszla do innego lekarza... jak masz watpliwosci, nie ufasz swojemu lekarzowi to idz na konsultacje do drugiego a nawet trzeciego..

    a jakie masz wskazania do brania tego leku?
    Ostatnio edytowane przez Eschenbach : 7-04-2010 - 08:27

  10. #560
    Joaśka20
    Guest

    Red face Pozycje seksualne sprzyjające poczęciu dziecka

    Hej
    Znacie jakieś pozycje seksualne sprzyjające poczęciu dziecka?

Podobne wątki

  1. okolice Jeleniej Góry..
    By Kiri84 in forum Dolny Śląsk
    Odpowiedzi: 7089
    Ostatni post: 17-02-2014, 17:25
  2. Dokąd W Góry ???
    By ASIEKOOB in forum Niemowlaki
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 21-02-2008, 08:23
  3. W góry z maluszkiem
    By margot in forum Niezbędnik podróżnika
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 13-12-2005, 11:31
  4. góry i doliny na brzuchu:)
    By mloda_mamusia in forum Dzieci urodzone w październiku 2005
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 13-09-2005, 20:24

Zasady pisania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
O nas
BabyBoom.pl to najstarsza polska strona o ciąży, dzieciach i rodzicach. Forum jest bezpiecznym miejscem rozmów ludzi, których łączą sprawy macierzyństwa i ojcostwa. Dołącz do nas - rejestracja jest darmowa i zajmie Ci tylko kilka chwil.
Dołącz do nas