Strona 1046 z 6985 Pierwszy 10361045104610471056 Ostatni
10 451. do 10 460. z 69848
  1. #10451
    Entuzjast(k)a Avatar kwiat_lotosu
    Zarejestrowany
    04-2010
    Postów
    281
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    2
    Dziękuję (Otrzymane)
    28
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    akneis mnie prowadził dr.Domitrz. Co chciałabyś wiedzieć dokładnie? Mi się udało za 2 razem, dzięki tej klinice noszę w brzuszku swoje podwójne szczęście.
    Dietę wysokobiałkową stosowałam tylko za 1 razem, miałam więcej komórek, ale były gorszej jakości. Za 2 razem już sobie odpuściłam.

    I IMSI :(
    II IMSI :) Dzieciaczki są z nami. 3 blastusie czekają
    Artemida Białystok


  2. #10452
    Zadomowiona(y)
    Zarejestrowany
    01-2011
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    143
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    22
    Dziękuję (Otrzymane)
    22
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    danii - tak dzisiaj dr potwierdził punkcję na sobotę, ale ja wcześniej zaczęłam stymulkę.
    5 x IUI -
    11-02-2011- I IVF-(brak mrozaczków)
    29-08-2011- II IVF-IMSI(brak mrozaczków)

  3. #10453
    czekam na Ciebie...;* Avatar akneis
    Zarejestrowany
    08-2011
    Postów
    35
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    7
    Dziękuję (Otrzymane)
    0
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    ANOWI32 , danii, kwiat_lotosu, WITAJCIE
    kwiat_lotosu GRATULACJE! Proszę powiedz jak przebiagał twój protokół? Ja też myśle że ta dieta specjalnie cudów nie zdziała . Dziewczyny jak Wy radzicie sobie z tym stresem? wiem że trzeba być opanowanym ale ja mam miliony myśli....raz złych raz dobrych...

  4. #10454
    Entuzjast(k)a Avatar kwiat_lotosu
    Zarejestrowany
    04-2010
    Postów
    281
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    2
    Dziękuję (Otrzymane)
    28
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    akneis u mnie od 3dc był marvelon, potem w 21dc zastrzyk z diphereliny. Stymulowałam się gonalem w dawce 150 bodajże 12 dni. Zastrzyk ovitrelle i za 2 dni punkcja a transfer w 5 dobie. 1 próba była taka esperymentalna, z lekami których się w klinice nie stosuje, więc o tej nie będę pisała.
    Generalnie polecam, doktor jak dla mnie za mało mówi, wizyty króciutkie, ale wie co robi, można mu zaufać. Ja osobiście wolę Szamatowicza.
    Może lolitka coś doda od siebie o klinice, ona ma lepsze porównanie.
    Aha, jeszcze jedna zaleta, mają bardzo dobrego embriologa.
    Ostatnio edytowane przez kwiat_lotosu : 24-08-2011 - 15:18

    I IMSI :(
    II IMSI :) Dzieciaczki są z nami. 3 blastusie czekają
    Artemida Białystok

  5. #10455
    Wiem tyle,ze nic nie wiem Avatar lolitka200
    Zarejestrowany
    12-2008
    Postów
    5 160
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    100
    Dziękuję (Otrzymane)
    484
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    13
    Osiągnięcia Żywa legenda forumPierwsza rocznica! Otwieram szampana

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    a embriolog wazniejszy niz lekarz.... bo lekarz nic nie poradzi jak komorki nie chca rosnac, ale juz embriolog i lab maja duzo do powiedzenia w kwestii jakosci tego z czym pracuja.

    aknesi - dieta specjalna nie musi pomoc, ale zaszkodzic tez raczej nie. ja tez na poczatku stosowalam bialkowa, pozniej juz z umiarem - wazne zeby bylo zdrowo. tez mnie domitrz prowadzil - jak dla mnie tasmowy, i bez wyczucia jako czlowiek i malo przywiazuje uwage do detali, nic nie tlumaczy co moze byc wkurzajace dla poczatkujaych... ale doswiadczenie ma, wiec nie powinien spartolic roboty co sie niestety czesto zdarza. ja bylam w arcie pierwszy raz ze wzgledu na renome i doswiadczenie lekarzy. drugi raz to bylam tylko dlatego ze dobry embriolog to podstawa jednak.... a tam maja super. z moich miernych komorek z ktorych wczesniej ani razu nikt nie mogl zrobic zarodkow A, on zrobil za kazdym razem - i to nie jeden a dwa (przy 3 i 4 dostepnych tylko komorkach).
    5x ICSI i nic....., Szoste IMSI w lipcu 2011 - 10dpt: beta 60, 13dpt: 170, 15dpt: 307, 17dpt: 611, 29dpt: 6500 i nasz synus jest z nami....... Siodme ICSI - ciaza biochemiczna
    Osme ICSi i...... beta 7dp5dt - 18, 9dp5dt - 76, 11dp5dt - 184, 15dp5dt - 633. Cudzie trwaj...


  6. #10456
    czekam na Ciebie...;* Avatar akneis
    Zarejestrowany
    08-2011
    Postów
    35
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    7
    Dziękuję (Otrzymane)
    0
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    DZIEWCZYNKI Gratuluje waszego szczęścia ! Mam cichą nadzieję że i ja do was dołączę ...Tak więc teraz czekam na @ iii działamy od 5 dc POZDRAWIAM

  7. #10457
    Zadomowiona(y)
    Zarejestrowany
    06-2011
    Postów
    161
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    88
    Dziękuję (Otrzymane)
    29
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Minie2011 witam!!tak to wspaniałe uczucie.. jutro kolejne hcg i progesteron...towarzyszą mi troszkę nerwy żeby przyrost był ładny..bardzo proszę trzymajcie mocno kciuki!!! dam znać jaki wynik jak wrócę z pracy
    nowe dziewczyny witam na forum:) i trzymam kciuki za powodzenie:)
    punkcja-8.08.2011 roku -pobrano 6 komórek -->11.08-transfer 2 zarodków..wielka nadziejatestuje..9 dpt hcg - 33!!! 12dpt hcg - 140!!! 14dpt hcg - 280!!! 19dpt hcg - 1720!!! 22dpt hcg - 5100!!! 25dpt hcg - 12279,50!!! 9.09-SERDUSZKO PIĘKNIE BIJE 23.04 Mateuszek przyszedł na świat


  8. #10458
    Entuzjast(k)a
    Zarejestrowany
    01-2011
    Postów
    281
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    84
    Dziękuję (Otrzymane)
    53
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Akneis witaj na forumJa przed in vitro nie stosowałam żadnej diety,ograniczyłam picie kawy i herbaty,piłam dużo wody mineralnej,jadłam dużo warzyw i owoców,unikałam fast foodów,no i przede wszystkim podeszłam do ivf na spokojnie i moim przypadku sie udało.Wiec życze ci dużo szczescia i powodzenia!!!!

  9. #10459
    Zadomowiona(y)
    Zarejestrowany
    08-2011
    Postów
    199
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    36
    Dziękuję (Otrzymane)
    36
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie

    Kasia to nie ma reguly/tak wogoel to gratuluje:))))/ ja na I razem bylam strasznie rozemocjonowana ICSI i tez sie udalo:)
    teraz to luzik i wogole to ISCI jakby obok sie toczy...i pewnie dlatego sie nie uda...;)
    ale nawet jesli to za II razem jakos nie ma sie parcia aby koniecznie II baby bylo, jak bedzie to dobrze jak nie to tez dobrze:)

    ja nie stosuje zadnej diety...ja wogole jem raczej zdrowo i oprocz tego ze wcinam folik to z niczego nie zrezygnowalam..no z alkoholu...ale jakos mnie nie ciagnie:)

    Cytat Napisał(a) akneis Zobacz post
    DZIEWCZYNKI Gratuluje waszego szczęścia ! Mam cichą nadzieję że i ja do was dołączę ...Tak więc teraz czekam na @ iii działamy od 5 dc POZDRAWIAM
    powodzenia!!!!idzemy leb w leb:)
    Ostatnio edytowane przez Eschenbach : 5-09-2011 - 19:24

  10. #10460
    Entuzjast(k)a Avatar BetaBeta
    Zarejestrowany
    02-2010
    Postów
    333
    PierwszaDrugaTrzecia
    Dziękuję (Dane)
    7
    Dziękuję (Otrzymane)
    5
    Lubi (Dane)
    0
    Lubi (Otrzymane)
    0

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Odmeldowuję się w sprawie szeroko tu omawianego TSH.
    Jestem po wizycie u mojej dr która jak zobaczyła wynik od razu sama podjęła temat zbicia poziomu do min 2,5 (1,5 wg niej to poziom prawidłowy dla ciąży), Euthyrox wykupiony, przeciwciała 3 i 4 w trakcie badania, skierowanie do endokrynologa w ręce...
    Dzięki dziewczyny za poruszenie tematu tarczycy, gdyby nie forum zaczynałabym na dniach stymulację w dużym stopniu skazaną na niepowodzenie...
    1 program ICSI, 1 transfer nieudany, 2 criotransfer nieudany, 3 criotransfer 06.2011 nieudany.
    2 program ICSI planowany 9/10.2011.
    30.08.2011 naturalna niespodzianka: beta 6295, rośnie prawidłowo.
    Poronienie w 6 tc.


Zasady pisania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Dołącz do nas