Poznaj inne nasze serwisy:
Strona 4075 z 6625 Pierwszy 40654074407540764085 Ostatni
40 741. do 40 750. z 66243
  1. #40741
    Fan(ka) Avatar Kinga_1
    Zarejestrowany
    07-2012
    Skąd
    Dolnośląskie
    Postów
    1 685
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Asia_77 - a jakie masz konkretnie badania zrobić?
    Aniołek [*] - 16.06.11 - 10/11 tydz.,
    I -IVF - 07.07.12 , II - ICSI - 21.11.12 - spadek bHcg,
    III-ICSI -25.02.13 - , 15.01.14 - transfer 2 maluszków, 27.01.14 - badanie bety.... ostatnia nadziejo zostań ze mną... proszę?


  2. Dziękuję Asia_77 dziękuje za post
  3. #40742
    błagająca o CUD ... Avatar Asia_77
    Zarejestrowany
    02-2013
    Skąd
    śląsk
    Postów
    847
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    FSH, estradiol, prolaktyna, TSH, FT4, Anti-TPO

  4. #40743
    Entuzjast(k)a Avatar malinuś
    Zarejestrowany
    02-2013
    Postów
    465
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Kinga,

    znalazłam coś takiego, wcześniej widziałam, że ktoraś z dziewczyn już wrzucała to na nasze forum, ale wrzucam raz jeszcze:2-3 dniowe:
    1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Embrion sie dzieli
    2dpt .. Embrion staje sie blastocysta
    3dpt .. Blastocysta wychodzi z otoczki
    4dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany endometrium
    5dpt.. Proces implantacji sie rozpoczyna, blastocysta zaczyna "zakopywac" sie w endometrium
    6dpt. Proces implantacji jest kontynuawny gdy and zarodek wnika glebiej w endometrium
    7dpt.. Zarodekjest juz zaimplantowana
    8dpt...Zaczyna byc produkowane HCG

    11dpt...HCG jest na tyle duzo, ze mozna spokojnie

    Jezeli tansferowany 5 dniowa blastocyste :

    1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Blastocyst wychodzi z otoczki
    2dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany endometrium
    3dpt.. Proces implantacji sie rozpoczyna, blastocysta zaczyna "zakopywac" sie w endometrium
    4dpt. Proces implantacji jest kontynuawny gdy and zarodek wnika glebiej w endometrium
    5dpt. Zarodek jest juz zaimplantowany
    6dpt...Zaczyna byc produkowane HCG

    9dpt...HCG jest na tyle duzo, ze mozna spokojnie zrobic sikacza
    Dziękuję Ci Boże za nasz cud!:)


  5. #40744
    Fan(ka) Avatar lawendowy_sen
    Zarejestrowany
    09-2012
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    4 098
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Nie było mnie cały dzień, bo najpierw praca (przymus raczej), a później randka z cieżaróweczkami ( a to akurat przyjemność)
    i dopiero teraz usiadłam do klawiatury.
    Gotadora, Madzialenak, bardzo dziękuje za mile spędzony czas

    Agapl, cieszę się przeogromnie z Twojego szczęścia. Super, że mogłaś usłyszeć najprzyjemniejszy dźwięk pod słońcem.

    Kaska, Avocado, ​odpoczywajcie po transferze i nie forsuje się, bo przecież jesteście w ciąży.

    Sylwia, Malinus, może nic straconego. Nie denerwujcie się. Powtórzcie na spokojnie betę. Wierzę, że będzie dobrze i trzymam za Was kciuki.






  6. Dziękuję madzialenak, malinuś, Sylwia1985, agapl13 dziękuje za post
  7. #40745
    Fan(ka) Avatar lawendowy_sen
    Zarejestrowany
    09-2012
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    4 098
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Kinga, bardzo dobrze, że lekarz zwiększył Ci dawki leków. Betka jeszcze urośnie, zobaczysz. Trzymam kciuki, żeby tak było.
    A cwietki przepiękne






  8. Dziękuję Kinga_1 dziękuje za post
  9. #40746
    Fan(ka) Avatar gotadora
    Zarejestrowany
    09-2012
    Skąd
    Ol-ek
    Postów
    4 256
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Witajcie dziewczyny

    Sylwia nie poddawaj się, jeszcze nic straconego - trzymam mocno kciuki i żeby to był fałszywy alarm

    Kinga nie martw się, leki masz zwiększone, a niedługo już i beta będzie dodatnia - zobaczysz , masz cudownego męża - kwiatki przepiękne

    Malinuś ja równiez radzę, abyś poszła za głosem serca - może jednak dr się myli i nie wszystko stracone za co bardzo mocno trzymam kciuki &&&&&

    Agapl gratuluje Ci Kochana! tak się cieszę,że słyszałaś serduszko i że maluszek tak pięknie podrósł

    ja również miałam to szczęście usłyszeć dzisiaj serduszka - oba biją jak dzwony - mąż też już usłyszał, bo nagrałam komórką i wysłałam mu nagranie, zdziwił się,że tak głośno słychać . Jeden maluszek jest większy ma 8.5 mm a drugi mniejszy 5.8 mm , wszystko jest prawidłowo



    dziękuje Wam wszystkim za kciuki - jesteście Kochane!

    Madzialenak i Lawendowy Sen dziękuje Wam za kolejny cudny wieczór!!!
    Ostatnio edytowane przez gotadora : 4-03-2013 - 21:02



  10. #40747
    Fan(ka) Avatar Molla
    Zarejestrowany
    10-2012
    Postów
    836
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Kinia pisze ns telefonie,nie umiem zwiekszac,zmniejszac,weszlam na forum i musialam sie zalogowac.
    Kinia jeszcze raz ci pisze, ja mialam zawsze implantacje ok.12 dnia,a beta jesz wytwarzana 48 h po skonczeniu implantacji,wiec to logiczne ze u mni wczesniej jak 14 dnia nie ma co robic. Ty jestes dopiero 3+6 to 9 .nie sugeruje ze kazda ma tak samo bo kazda z nas jest inna osoba i ma inaczej lub podobnie. Ja teraz wiem,ze gdybym tak wczesnie nie zrobila testu,odstawilam leki,dostalam plamien,przyjelam to za okres,a to bylo plamienie implantacyjne,poszlam szykowac sie do iui,lekarz zobaczyl torbiel,teraz wiem,ze podczas ciazy czesto sa i powiekszone cialko zolte,dostalam anty,jeszcze doskrobalam tym,ze poszlam do innego lekarza zeby taniej,on sie nie skupil na macicy tylko na jajnikach i co mam nauczke do dzis. Nauczylo mnie to jednego,zawsze zrobie test najwczesniej 14 dni od terminu zaplodnienia.
    10 IUI-biochemiczna, 3 poronienia, puste jajo płodowe, pozamaciczna-usunięcie jajowodu
    [SIZE=1]1 IVF- brak zarodków2 IVF 17.04.2013r-ciąża dubeltowa,poronienie :(
    05.06.2013r-crio,12 dpt.bHcg 241,14 dpt 766, 16 dpt 1498, 19 dpt 3598,22 dpt pecherzyk 9 mm- lipiec MARTWA CIAZA!!!!
    Październik CRIO i...


  11. Dziękuję Kinga_1 dziękuje za post
  12. #40748
    Fan(ka) Avatar Molla
    Zarejestrowany
    10-2012
    Postów
    836
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Wiec nawet gdyby u ciebie ta implantacja byla w 7 dniu to dopero jutro by cos min betka drgnela,chyba malo ktora tutaj nawet przy 5 dniowych blastkach 4 dni pozniej,bo to 9 dzien od zaplodnienia miala kosmiczna betke, poczekaj,moze dzidzia dopiero sie implantuje,a gdzie do wykazania betki,tam dzidzia sie w chowanego z mamusia bawi,a mamusia sie stresuje. Bedzie dobrze. Bierz leki i czekaj :)
    10 IUI-biochemiczna, 3 poronienia, puste jajo płodowe, pozamaciczna-usunięcie jajowodu
    [SIZE=1]1 IVF- brak zarodków2 IVF 17.04.2013r-ciąża dubeltowa,poronienie :(
    05.06.2013r-crio,12 dpt.bHcg 241,14 dpt 766, 16 dpt 1498, 19 dpt 3598,22 dpt pecherzyk 9 mm- lipiec MARTWA CIAZA!!!!
    Październik CRIO i...

  13. Dziękuję Kinga_1 dziękuje za post
  14. #40749
    Fan(ka) Avatar lawendowy_sen
    Zarejestrowany
    09-2012
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    4 098
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Gotadora odebrałam wiadomość od Twoich Maluchów, więc Ci przekazuję:


    2193.gif

    Wspólne bicie serc, Was dwoje, Was troje, Was czworo

    Jarosław Wasik - Nastroje - YouTube
    Ostatnio edytowane przez lawendowy_sen : 4-03-2013 - 21:27






  15. Dziękuję gotadora dziękuje za post
  16. #40750
    Fan(ka) Avatar Molla
    Zarejestrowany
    10-2012
    Postów
    836
    Podziękowania / Polubienia

    Domyślnie Odp: Kto po in vitro?

    Malinus ciebie tez sie to dotyczy.
    Dziewczyny nie ma co nigy robic za wczenie testow,no chyba ze taki wymog kliniki, a tak po co stres. Trzymam kciuki dziewczyny za kazda, co jest tu z nami,za kazda co te krete drogi musi przejsc i za te,co juz je zakonczyly swoim malutkim wielkim szczesciem :
    Ostatnio edytowane przez Molla : 4-03-2013 - 21:29
    10 IUI-biochemiczna, 3 poronienia, puste jajo płodowe, pozamaciczna-usunięcie jajowodu
    [SIZE=1]1 IVF- brak zarodków2 IVF 17.04.2013r-ciąża dubeltowa,poronienie :(
    05.06.2013r-crio,12 dpt.bHcg 241,14 dpt 766, 16 dpt 1498, 19 dpt 3598,22 dpt pecherzyk 9 mm- lipiec MARTWA CIAZA!!!!
    Październik CRIO i...

  17. Dziękuję malinuś, agapl13, Kinga_1, madzialenak, TeQuila dziękuje za post

Tagi tego tematu

Zasady pisania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
O nas
BabyBoom.pl to najstarsza polska strona o ciąży, dzieciach i rodzicach. Forum jest bezpiecznym miejscem rozmów ludzi, których łączą sprawy macierzyństwa i ojcostwa. Dołącz do nas - rejestracja jest darmowa i zajmie Ci tylko kilka chwil.
Dołącz do nas