reklama
  1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności i efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

CLO/duphaston/luteina/bromergon i inne farmakologiczne wspomagacze staranek...

Temat na forum 'Staramy się' rozpoczęty przez Elżbietka, 13 Czerwiec 2005.

?

Po ilu cyklach z CLO zaszlas w ciaze??

Poll closed 22 Sierpień 2009.
  1. po 1

    28,6%
  2. po 2

    głosów: 0
    0,0%
  3. po 3

    10,7%
  4. po 4

    3,6%
  5. po 5

    głosów: 0
    0,0%
  6. po 6

    7,1%
  7. >6

    10,7%
  8. nigdy (nie zadzialal na mnie)

    39,3%
  1. rastafarianka

    rastafarianka 25 latek ;)

    no i takie myslenie mi sie podoba ;) ja równiez trzymam kciuki za wszytkie
     
  2. rastafarianka

    rastafarianka 25 latek ;)

    dziewczyny... ja mam jeszcze takie doswiadczenie.... w ostatnim cyklu brałam i bromergon i clo i luteine.... okres spoznial mi sie 4 dni.... a luteina powinna wywolac..... robilam test wyszedl negaatywnie.... strasznmie bolaal mnie brzuch i pojawilo sie po 4 dniach plamienie..... nastepnego dnia bol byl straszny i pojawiło sie krwawienie jak podczas okresu. podczas jednego z siusian povzuam ze cos ze mnie wypadlo... to było cos dziwnego.... okres trwal krotko... bylam u lekarza opowiedzialam to i lekarz powiedziala ze prawdopodobnie to było wczesne poronienie.... ale nie wem dlatego? nie zdazyło sie zagniezdzic czy zostalo odrzucone? mialyscie kiedykolwiek podobny problem?
     
  3. reklama
  4. maćku

    maćku Moderator

    Wczesne poronienia maja miejsce bardzo czesto i nawet nie zdajemy sobie z tego sprawy. A dzieje sie wlasnie dletego, ze nie moglo sie zagniezdzic, albo byla jakas wada genetyczna i organizm to odrzucil...
     
  5. rastafarianka

    rastafarianka 25 latek ;)

    oooooo raju :(
     
  6. clodi

    clodi Well-Known Member

    Właściwie to ja leżę cały dzień pod kocykiem, z laptopem na kolanach. No ale masz racje z tym dyskiem to przesadziłam.

    Dziewczyny mam takie nietypowe pytanie. Od ponad miesiąca coś się dzieje z moimi piersiami, jak ktoś pamięta to pisałam że w święta zaczął się straszny ból sutków który trwał tydzień, potem 2 tygodnie ból całych piersi, teraz jest spokój ale powiększył mi się brodawki i są ciemniejsze. Robiłam od czasu tego bólu 3 testy i nic, no i z resztą 2 razy już okres miałam. Co może być przyczyną takich zmian brodawek? Miałyście może podobny problem?
     
  7. Hopee

    Hopee New Member

    Witaj w naszym gronie...Trzymam &&&&&& za staranka.

    Oby mimo wszystko to była fasolka...

    Nigdy mi się tak nie robiło...bierzesz duphaston lub luteine albo inne wspomagacze? przypomnij mi, bo jestem tak zakręcona, że czasem wszystko mi się myli...Jesli tak, to moze od tego...

    Witam dziewczyny z rana...wieczorem nie zaglądałam, bo dosłownie padłam...dziś już podbrzusze trochę mniej mnie boli...przynajmniej na razie...mam 8-9 dpo...jeszcze parę dni i wszytko będzie wiadome...Ale ostatnio mam tak stresujące życie, że chyba nic z tego nie będzie...
     
    Ostatnia edycja: 8 Luty 2011
  8. palu_nr1

    palu_nr1 New Member

    czekanie jest najgorsze. Moj dzien testowania to jutro ale nie bede marnowac testu bo czuje , ze bedzie @. Nie chce sie nakrecac bo pisalyscie, ze niekoniecznie po dupku tak punktualnie wystepuje @. Teraz biore dupka drugi cykl i w poprzednim po 3 dniach dostalam, zobaczymy czy teraz tez
    tak samo sobie wkrecam:)) bo te objawy co mam to sa jak na @ hehe

    mialam tak samo w wakacje. ale wtedy bralam tabletki anty i przedluzylam sobie branie non stop bez @ 2opakowania bo jechalam na wakacje to po co mi tam@. Wtedy lekarz jak mialam @co 3 miechy kazal mi sie tabletami przez 3 miechy zresetowac. I te tablety raz bralam raz nie bralam bo mi sie zapominalo i wtedy doszlo to zaplodnienia ale sie nie utrzymalo. Pamietam na podpasce mialam takie dziwne cos. Takie miesko. Mialo ze 3cm. I tez mi Gin pow.ze to moglo byc poronienie.
    u mnie dzis 13-14dpo ale tez bedzie lipa:)) chociaz kto wie moze nam sie uda:)) jak nie w tym cyklu to w nastepnym:)) musimy miec glowe do gory ale wiem ze to nie takie latwe

    Hope myslisz, ze bol piersi Clodi jest spowodowany lutka badz dupkiem jesli bierze? Bo ja biore drugi cykl dupka i jak zaczynam go brac to mnie piersi kluja i mrowia.
     
    Ostatnia edycja: 8 Luty 2011
  9. maćku

    maćku Moderator

    Dzien dobry:-)
    A prl masz w normie? Ona ma wplyw na piersi (choc najczesciej powoduje wyciek z piersi).:dry:
    U mnie cos takiego dzieje sie bardzo czesto (tzn wypadajace kawalki mieska;-)), ale nie uwazam, aby to byla fasolka. Predzej zluszczajaca sie sluzowka :dry:
     
  10. reklama
  11. Hopee

    Hopee New Member

    Palu Wg ulotki, jednym z działań niepożądanych dupka jest ból i tkliwość piersi...ale czy akurat z tego powodu ją bolą to nie wiem...
    Mnie coś znowu kłuje z lewym jajniku...ale tak tylko chwilami...i mam delikatny ból podbrzusza...ale to też nie cały czas...zwykle zaczynało mnie boleć tuż przed @...ale zdaniem mojej ginki to takie bóle są normalne przy wspomaganiu...wiec chyba nie ma co sie nakręcać...
     
  12. amalfi

    amalfi New Member

    hopee to prawda mnie tez od czasu wspomagania boli mnie caly czas a wlasciwie pobolewa, bo bol to nie jest
     

Poleć forum