reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

problemy po porodzie

basia_paw

Fanka BB :)
Dołączył(a)
4 Kwiecień 2013
Postów
174
czy miałyście jakieś problemy przy współżyciu po porodzie, moja przyjaciółka mieszkająca w uk, narzeka że po porodzie nie czuje satysfakcji przy zbliżeniach, urodziła sporego synka i chyba po nacięciu juz nie jest tak samo, ja nie bardzo wiem jak jej pomóc, rodziłam cc więc nie mam doświadczenia. Niedługo przyjeżdża do PL na stałe i chce się zacząć leczyć, może nawet chirurgicznie, kojarzycie jakiegoś dobrego lekarza, gabinet w Warszawie?
 
reklama
Po porodzie naturalnym, szyciu, może się zmienić budowa wewnątrz i faktycznie stosunki seksualne mogą być bolesne.
Dobrze by było by koleżanka porozmawiała szczerze z partnerem o swoich odczuciach, bólu, obawach, braku satysfakcji.
Niech popróbują z mężem innych pozycji niż do tej pory.

Możesz tez jej polecić ten artykuł.
Seks po porodzie
 
A moim zdaniem to też kwestia psychiki. Ja jestem 9 miesięcy po cc z powodu braku postępu akcji - nie miałam rozwarcia, skurczów, a mimo to odczuwam ból przy każdym stosunku.
 
Koleżanka poddała się zabiegowi rewitalizacji pochwy (tak to się chyba nazywa). Jest bardzo zadowolona, pisałam o tym na innym wątku, jeśli ktoś jest zainteresowany to ona była w Warszawie w centrum Elite.