reklama

Lody, które rozumieją PMS;)

Mówi się, że rządzą nami hormony, i cóż -  nie sposób się z tym nie zgodzić.
PMS zwany czasem postrachem milionów samców dotyka mnóstwa kobiet. Fatalne samopoczucie związane z napięciem przedmiesiączkowym potrafi skomplikować życie i zaburzyć komunikację w domu.  

Być może  21-letni amerykański projektant Parker Jones znalazł rozwiązanie części problemów;) Ten młody grafik stworzył serię opakowań do lodów z jasnymi deklaracjami: "Potrzebuję trochę więcej", "Nie zbliżaj się do mnie”, czy "Chyba umieram"

Autor twierdzi, że w humorystyczny  sposób chciał pokazać, jak PMS wpływa na kobiety i co tak na prawdę chcą powiedzieć, kiedy nie czują się dobrze.

Jak wam się podoba taki pomysł? Czy w waszej zamrażarce znalazłoby się trochę miejsca na lody, których nikt oprócz was nie ośmieliłby się dotknąć? ;)