Oglądasz reklamy napojów energetycznych? Kogo widzisz? Najczęściej ludzi uprawiających sporty ekstremalne. A kim są główni konsumenci? To rodzice
Tylko 34% bezdzietnych mężczyzn i 22% kobiet sięga po napoje energetyczne. Tymczasem, aż 68% ojców i 38% matek korzysta na co dzień z ich pomocy. Tak wynika z nowego raportu firmy Mintel, (globalnego dostawcy badań rynkowych).
Pomimo tego, że 65% osób deklaruje, że obawia się wpływu składników zawartych w napojach na swoje zdrowie to dane pokazują, że kwestie bezpieczeństwa mają niewielki wpływ na zachowania konsumenckie. Zwłaszcza, kiedy stajemy się rodzicami .
Być może tempo w jakim żyjemy, presja związana z potrzebą pogodzeniem przez kobiety różnych ról sprawia, że to właśnie one częściej sięgają po “energetyki”.
Jeżeli się ratujecie tego typu napojami sprawdźcie, co zawierają i w jakich ilościach. Przedawkowanie kofeiny może powodować kołatanie serca, nadciśnienie, a w rzadkich przypadkach doprowadzić do śmierci. Dodatkowo niektóre z nich mogą zawierać inne środki pobudzające takie jak guarana, czy tauryna, które w połączeniu z kofeiną mogą negatywnie wpłynąć na zdrowie.
Jeszcze jedna refleksja, która się nasuwa, że w dzisiejszym świecie najbardziej ekstremalnym sportem wydaje się być...rodzicielstwo
źródło
reklama
Nowa dyscyplina sportu - ekstremalne rodzicielstwo. Przemęczeni rodzice- głównym konsumentem napojów energetycznych.
