reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

ciąża, zmniejszenie ilości godzin, jaka umowa?

smv

Dołączył(a)
24 Lipiec 2014
Postów
7
Witam serdecznie.
Jestem nauczycielem kontarktowym ( 6 sierpnia uzyskam stopień mianowania) na pełnym etacie na umowie na czas nieokreslony. Od dnia 1 wrzesnia 2014 niestety moje godziny zostaną obnizone do połowy. Obecnie okazuje się, że jestem w 5 tyg ciąży. Pytanie moje dotyczy zwolnienia- nie ukrywam, ze chciałabym utrzymać obecną pensję, ale czy jest to w jakiś sposób mozliwe? Po którym tygodniu mogę legalnie pójśc na zwolenienie ciążowe? Czy mogłabym np końcem sieprnia pójśc na L4 i w związku z tym miałabym tę samą umowę i ilość godzin co obecnie czyli 18/18 czy jednak z dniem 1 wrzesnia to by się i tak zmieniło. W maju otrzymałam papier do podpisania o zmniejszeniu ilości godzin więc nie wiem jak to się ma do tej ciąży. Będę wdzięczna za informacje i pomoc.
Pozdrawiam-xxx
 
Ostatnia edycja:
reklama
Jestem nauczycielem kontarktowym ( 6 sierpnia uzyskam stopień mianowania) na pełnym etacie na umowie na czas nieokreslony. Od dnia 1 wrzesnia 2014 niestety moje godziny zostaną obnizone do połowy.
Co dokładnie ma Pani na myśli? Dostanie Pani wypowiedzenie zmieniające?

Obecnie okazuje się, że jestem w 5 tyg ciąży. Pytanie moje dotyczy zwolnienia- nie ukrywam, ze chciałabym utrzymać obecną pensję, ale czy jest to w jakiś sposób mozliwe? Po którym tygodniu mogę legalnie pójśc na zwolenienie ciążowe?