reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Polip w ciąży - krwawienie?

Inofs

Fanka BB :)
Dołączył(a)
4 Sierpień 2019
Postów
2 489
Mam pytanie do dziewczyn, które miały polipa w ciąży. Jestem w 16 tc i lekarz na ostatniej wizycie powiedział, że taki się pojawil. Pojechałam z ciemnym krwawieniem, myślałam, że to gigant krwiak się oczyszcza, bo takiego mam, niestety. Lekarz powiedział, że to z polipa, co oczywiście dodatkowo mnie zmartwiło.

Jakiego koloru jest krwawienie z polipa?
U mnie to stara brązowa krew. I zastanawiam się czy to polip czy krwiak się opróżnia?

Będę wdzięczna za odpowiedzi
 
reklama
u mnie też jakoś w tym czasie pojawił się polip wielkości pestki wiśni, lekarka przy każdej wizycie uprzedzała że może krwawić, ale do tej pory nie krwawił (32tc).
mały krwiak miałam do 7tc, dwa razy brunatne plamienia, raz mały krwotok i się wchłoną.
 
u mnie też jakoś w tym czasie pojawił się polip wielkości pestki wiśni, lekarka przy każdej wizycie uprzedzała że może krwawić, ale do tej pory nie krwawił (32tc).
mały krwiak miałam do 7tc, dwa razy brunatne plamienia, raz mały krwotok i się wchłoną.


Mi też coś się kojarzy ta wielkość polipa. Zastanawiam się, czy lekarz mógł pomylić krwawienie z krwiaka z krwawieniem z polipa?