reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

powrót do pracy po urlopie macierzyńskim.

Dołączył(a)
7 Grudzień 2010
Postów
4
Witam.Jestem nauczycielką wychowania przedszkolnego_Obecnie przebywam na urlopie macierzyńskim, który trwa do 31.01.2011.Chciałam wrócić do pracy po nowym roku.Niestety dyrektorka zaproponowała mi skorzystanie z urlopu wychowawczego i rozpoczęcie pracy od września.Czy muszę się na to zgodzić. Tłumaczy to tym, iż nie chciałaby zmieniać nauczyciela podczas trwania roku szkolnego.
 
reklama
To Pani decyduje co stanie się po 31.01.2010.
Ma Pani kilka mozliwośći:
1. moze Pani wrócić do pracy (to staje się automatycznie, nie skłąda Pani żadnych wniosków itp.)
2. skorzystać z urlopu wychowawczego (wniosek musi Pani złożyć 2 tygodnie przed planowaną datą rozpoczęcia urlopu)
3. wykorzystać urlop wypoczynkowy za 2011 (wniosek musi Pani złozyć najpóźniej 31.01 - dyrekcja nie ma prawa odmówić)
To PANI decyduje co jest dla PANI najkorzystniejsze. Nikt nie ma prawa Pani niczego narzucić.
 
Witam, bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź.Mam jeszcze pytanie do punktu trzeciego czy ten urlop wypoczynkowy dotyczy roku 2011 czy 2010?
 
Po przejrzeniu tego forum, mam jeszcze jedno pytanie, czy po powrocie do pracy dyrekcja może mnie zwolnić, bo przeczytałam , iż istnieje ochrona przez rok dla pracownika.