reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

skrócony wymiar czasu pracy...

Dołączył(a)
4 Grudzień 2009
Postów
14
Miasto
Bydgoszcz
witam

mam pytanie w imieniu mojej mamy.Mama pracowałą na cały etat 8 godzin jako sprzątaczka jej metraż sprzątania wynosił ponad 400m2 -sprząta cały obiekt sama.Z dniem 27 kwietnia otrzymałą nową umowę na 4 godziny pracy czyli połowa etatu ale metraż sprzątania pozostał ten sam.Moje zapytanie brzmi;Czy jest jakiś proceder mówiący regulujący ile przysługuje godzin pracy na dany metraż?dla osoby sprzątającej?Mama przez 4 godziny pracy nie jest w stanie wysprzątać taką powierzchnię.Pracodawca umywa ręce- ma być posprzątane-a firma u której wykonuje usługę twierdzi,że to nienormalne aby przez 4 godz.tyle wysprzątać proszę o poradę co zrobić?moze trzeba wystosować jakieś pisemko do pracodawcy?ale tez nie mam podstaw na czym się oprzeć jakiś kodeks/proszę o porade-pozdrawiam kasia
 
reklama
witam

mam pytanie w imieniu mojej mamy.Mama pracowałą na cały etat 8 godzin jako sprzątaczka jej metraż sprzątania wynosił ponad 400m2 -sprząta cały obiekt sama.Z dniem 27 kwietnia otrzymałą nową umowę na 4 godziny pracy czyli połowa etatu ale metraż sprzątania pozostał ten sam.Moje zapytanie brzmi;Czy jest jakiś proceder mówiący regulujący ile przysługuje godzin pracy na dany metraż?dla osoby sprzątającej?Mama przez 4 godziny pracy nie jest w stanie wysprzątać taką powierzchnię.Pracodawca umywa ręce- ma być posprzątane-a firma u której wykonuje usługę twierdzi,że to nienormalne aby przez 4 godz.tyle wysprzątać proszę o poradę co zrobić?moze trzeba wystosować jakieś pisemko do pracodawcy?ale tez nie mam podstaw na czym się oprzeć jakiś kodeks/proszę o porade-pozdrawiam kasia

Nie istnieją żadne regulacje dotyczące normy pracy osób zatrudnionych przy pracach porządkowych.
 
witam

ślicznie dziękuję za odpowedź-mam jeszcze jedno pytanie-poniewaz firma u której wykonywana jest usługa poleciła napisać mojej mamie pisemko-że duza powierzchnia sprzątania i ona sama na 4 godz.pracy to zamało czy moze Pani podpowiedzieć jak to stosownie napisać uwzględniając wyzej napisane przeze mnie informacje?
 
witam

ślicznie dziękuję za odpowedź-mam jeszcze jedno pytanie-poniewaz firma u której wykonywana jest usługa poleciła napisać mojej mamie pisemko-że duza powierzchnia sprzątania i ona sama na 4 godz.pracy to zamało czy moze Pani podpowiedzieć jak to stosownie napisać uwzględniając wyzej napisane przeze mnie informacje?

Ja bym po prostu napisał to co Pani napisała powyżej i koniec.
Powinna Pani tylko wiedzić, że umowa sprzątaczki jest umową nalezytej staranności, a nie umową rezultatu. Oznacza to, że osobę sprzątającą nalezy rozliczać z tego jak sprząta (czy przykłada się do pracy, czy jest staranna) a nie ile posprzątała.
 
Do góry