reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

PROŚBA: Kot, a ciąża, noworodek, niemowlak MITY, STEREOTYPY

Dołączył(a)
15 Marzec 2012
Postów
6
Witam,
Jestem studentką I roku studiów magisterskich na kierunku położnictwo.
Zbieram materiał dotyczący mitów i stereotypów funkcjonujących w społeczeństwie dotyczących współistnienia kota oraz ciąży/ noworodka/ niemowlaka jednocześnie.
Byłabym wdzięczna gdyby Panie podzieliły się ze mną znanymi sobie stereotypami i mitami w tej tematyce.
Z góry dziękuję.
 
reklama
Koty duszą małe dzieci :evil: siadają im na twarzach i je zabijają. :rofl2:
Dziecko będzie mega alergikiem,wychudzonym i znędzniałym :blink:

Kot będzie się rzucał na dziecko i drapał je do krwi :baffled:


mój kot jakiś lewy....nic z tych rzeczy nie poczynia...dziwny :-p;-):-D
 
Hey i ja się wypowiem !;-)
Podobne rzeczy słyszałam jak anineczka, że duszą dzieci, niby jeszcze jak widzą ruszającą się krtań u dziecka , to mogą zaatakować. Historię słyszałam, że niby kot syjamski odgryzł maluchowi krtań jak spało. Lekarz mi też mówił, że niemowlę i kot w domu to niedobrze i każdą krostę u małego uważa za uczulenie na sierść:) U mnie panuje przesąd, że koty w domu, to starą panną zostanę:-) brednie:)