reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

jak zmienić oświadczenie złożone pod wpływem stresu?

majka567

Początkująca w BB
Dołączył(a)
11 Maj 2012
Postów
22
Miasto
Śląsk
Witam, jestem nauczycielem kontraktowym zatrudnionym na czas nieokreślony na pełny etat, dostałam dzisiaj pismo dotyczące ograniczenia zatrudnienia do wymiaru 15 godzin w roku szkolnym 2012/2013 i w całym tym stresie spanikowałam i wyraziłam zgodę na zatrudnienie w niepełnym wymiarze godzin, bo przestraszyłam się punktu dotyczącego braku zgody i rozwiązania stosunku pracy. Czy jest jakaś szansa na odkęcenie tego, jestem w 14 tygodniu ciąży, dyrektorka wie o tym, ale nie dostarczyłam jeszcze do szkoły zaświadczenie, bo dopiero w tym tygodniu się dowiedziałam, że takowe jest potrzebne. Czy mogę się odwołać jakoś od tego na co się już zgodziłam uzasadniając że te ograniczenie zatrudnienia jest niezgodne z prawem w wypadku ciąży? i że decyzję podjęłam pod wpływem chwili będąc w ogromnym stresie i nie zdając sobie sprawy z konsekwencji... Proszę o informację co mogę zrobić w tej sytuacji? Jak wyjść z tego? Stresuję się okropnie całą tą sytuacją
icon_sad.gif
 
reklama