reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

pytanie o pracę

Dołączył(a)
23 Lipiec 2012
Postów
7
Miasto
Łódź
Dzień dobry. Jestem zatrudniona jako nauczyciel w gimnazjum do końca sierpnia tego roku(z powodu braku etatu dla mnie).Złożyłam podanie o urlop wychowawczy od 30 sierpnia, który mogę wykorzystać, ale w związku z tym że jestem mamą trójki dzieci cały czas poszukuję pracy. Dzisiaj dostałam propozycję pracy w sklepie, którą mogę zacząć od 1 sierpnia. I teraz mam problem, bo nie wiem czy mogę mieć przez ten miesiąc dwie umowy o pracę. Nie chciałabym sama rozwiązywać umowy ze szkołą, bo gdy zrezygnuję z urlopu wychowawczego to chyba należy mi się trzymiesięczna odprawa?(tak słyszałam), ale czy mogę przez ten sierpień mieć dwie umowy o pracę?Bardzo proszę o odpowiedź bo nie wiem co robić? pozdrawiam
 
reklama
Jestem zatrudniona jako nauczyciel w gimnazjum do końca sierpnia tego roku(z powodu braku etatu dla mnie).Złożyłam podanie o urlop wychowawczy od 30 sierpnia, który mogę wykorzystać, ale w związku z tym że jestem mamą trójki dzieci cały czas poszukuję pracy. Dzisiaj dostałam propozycję pracy w sklepie, którą mogę zacząć od 1 sierpnia. I teraz mam problem, bo nie wiem czy mogę mieć przez ten miesiąc dwie umowy o pracę.