reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Szukam wyprawki cała polska - zapraszam Państwa serdecznie do dołączenia do grupy.

Szanowni Państwo jak kompletują Państwo wyprawkę dla dziecka. Serdecznie zapraszam Państwa do nie zobowiązującego zapoznania się z Naszą ofertą zamieszczoną poniżej. Serdecznie proszę Państwa też o udzielenie szczerej odpowiedzi na moje pytania.

Potrzebuję Porady

Dzień Dobry Państwu. Jestem nowa w tej grupie, ale pozwolą mi Państwo, że się otworzę, bo mam takie pytanie dotyczące po części tematu. 17 miesięcy temu założyłam własną działalność o nazwie Virtuvia SP. Z.O.O. i jedną z jej gałęzi jest sklep internetowy Okazja u Marii W tym sklepie mam też asortyment dla dzieci tj. np. Kokon niemowlęcy https://okazjaumarii.pl/?s=kokon+&post_type=product Wanienki https://okazjaumarii.pl/?s=wanienki&post_type=product Nocniki https://okazjaumarii.pl/?s=nocniki&post_type=product Wózki bliźniacze i wózki Spacerówki https://okazjaumarii.pl/index.php/page/1/?s=Spacer%C3%B3wka&post_type=product Komoda z przewijakiem https://okazjaumarii.pl/?s=komoda+z+przewijakiem&post_type=product łóżeczko https://okazjaumarii.pl/index.php/page/2/?s=%C5%82%C3%B3%C5%BCeczko&post_type=product Otulacz do fotelika https://okazjaumarii.pl/?s=otulacz+do+fotelika&post_type=product Rożek https://okazjaumarii.pl/?s=ro%C5%BCek&post_type=product Pościel https://okazjaumarii.pl/index.php/page/1/?s=po%C5%9Bciel+&post_type=product Materac do łóżeczka https://okazjaumarii.pl/?s=materac&post_type=product Smoczki https://okazjaumarii.pl/?s=smoczki&post_type=product Butelki https://okazjaumarii.pl/?s=butelki&post_type=product Link do naszej pełnej oferty dla dzieci znajduję się tu https://okazjaumarii.pl/?s=Dla+dzieci&post_type=product choc w tym sklepie mam też inny asortyment okolicznościowy, prezentowy do domu i ogrodu. Zależy od tego jaki dział i jaki asortyment w danym czasie jest akurat szukany . Towary, które sprzedaje są nowe i zadbałam aby miały certyfikaty bezpieczeństwa dla dzieci, bo niestety w przeciwnym razie gdyby takowego nie było nie zgodziłabym się na współprace z danym dostawcą. Dlatego, że patrzę nie tylko na zarobek, ale na bezpieczeństwo dzieci przede wszystkim. Swoją ofertę kierujemy nie tylko do prywatnych Użytkowników, ale także Szkół, Żłobków, Szpitali, Przedszkoli i innych tego typu instytucji. Mimo to, że staram się z otwartością podchodzić do klientów staram się dbać o zadowolenie klientów zamówienia są realizowane w ciągu 2-3 dni roboczych i te osoby, które u mnie zamówili je dostali. I podzielę się z Państwem pewną refleksją tak jak tu przedstawiam tylko ofertę odpisuję na zapytania i nikogo nie zmuszam do zakupu. Mimo to słyszę ja się zastanowię albo nie ma odzewu wcale, albo jak już jest zamówienie to nie ma przelewu wystawionej fv jak po jakimś czasie ciszy dzwonie się przypomnieć do tego klienta klientki zapytać co się stało, że ten klient czy klientka nie opłacił fv . To słyszę, że nie dostane płatności, bo została znaleziona tańsza oferta. Z jednej strony to rozumiem, bo takie jest prawo klienta sama nie raz szukając czegoś w internecie szukam najtańszej możliwej opcji, Miałam też sytuację z klientką, którą tu przytoczę mieliśmy wózek 3w1 w cenie promocyjnej i on schodził na pni a ta Pani szukała akurat dla synka wózka wiem , zaproponowałam jej właśnie ten wózek , bo mówi, że za 2 tygodnie dostanie wypłatę nawet mi podała konkretny dzień no to zapłaci tą fv ja tej Pani zaufałam złożyłam zamówienie na magazynie, bo wiedziałam, że szybko schodzi żeby ta klientka miała zapewniony ten wózek i po upływie tego dnia terminu zapłaty po 2 dniach dzwonie do tej klientki z zapytaniem co się stało, że nie ma przelewu to usłyszałam taką odpowiedź jaką tu Państwu przytoczyłam . Rozumiem takie prawo klienta jednak My później przez takie coś też mamy kłopot, bo musimy to wszystko odkręcać. Nie rozumiem tego pod tym względem, że jeżeli mamy zamówienie złożone mamy to komuś innemu w tej sprawie zawracamy głowę. Mi by było prywatnie głupio tak postąpić w ten sposób, bo na kogo bym wtedy wyszła gdybym tak zrobiła. Są różne grupy na FB do, których ja też z dwoma zrachowaniami, które tu też napiszę z jednej strony moje posty nie są na grupę przyjmowane, bo kiedyś wrzucałam te posty z Allegro teraz skoro mam swój własny sklep to wrzucam z własnego a idąc tym tropem skoro nie wrzucam postów z Allegro to Pani Administratorka tej grupy moich postów nie puszcza to muszę być oszukańczą firmą przez co jesteśmy z oszukańczymi firmami wrzucani do jednego worka. Nie pomagają nawet komentarze o Nas Naszych byłych zadowolonych klientów, które z Naszych usług korzystały i sami piszą o Nas komentarze biorąc Nas w obrana. Jedna sytuacją była, że po samym przestawieniu oferty tak jak tu ludzie zaczęli wchodzić, śmiać się i hejtowac administratorzy grupy na to nie reagowali a kiedy wspomniałam, że takie zachowanie jest na grupie zabronione zostałam przez administratorów usunięta z grupy i zażądano ode mnie pokazania badan lekarskich od Ginekologa, że jestem w ciąży. Rozumiem Szanowni Państwo wszystko hormony i upały lecz to Szanowni Państwo jeszcze moim zdaniem nie jest powód do takiego typu zachowania. Trochę boję się Państwa reakcji na mój wpis, ale jeżeli go nie zamieszczę to się tego nie dowiem a, bardzo bym, chcę się dowiedzieć. Proszę Państwa o naprawdę szczerą opinie nawet gdyby miałoby być to dla mnie miażdżące mam ten adres e-mail bym prosiła sklep.maria@opoczta.pl ten adres jest także podany na ogólnej stronie sklepu do kontaktu. A to jest link do Naszego ogólnego profilu na FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100091289854090 Po przeanalizowaniu Naszej oferty i zamieszczonych linków. Proszę Państwa o wyrażenie opinii co według {Państwa co robię żle , że takie sytuacje mają miejsce i co mogłabym zmienić, żeby takie sytuację się już nie powtórzyły i żeby klienci byli, żeby także mogła mieć więcej znajomych i potencjalnych klientów na FB, Przyznam się Państwu prywatnie, że ja także nie lubię takiego agresywnego marketingu w postaci wydzwaniana dla ludzi. Robię to tylko w przypadkach kiedy rozmowa telefoniczna jest konieczna. Kiedy muszę zadzwonić np. do kontrahenta do klienta lecz ograniczam to do konieczności, bo sama wiem jak otrzymuję telefony tego typu to albo nie odbieram albo mówię dziękuję Państwu za ofertę nie jestem zainteresowana jak Państwo myślą czy to może być to czy po prostu, że klienci z jednej strony ze mną rozmawiają jak dzwonie lub odpisuję na zapytanie a z drugiej mają już gdzieś z tyłu głowy taką myśl, że nie skorzystamy z jej usług i głupio jest się tym klientom od razu rozłączyć albo zakończyć rozmowę . Czy to jest jeszcze mała świadomość marki po mimo tego, że już dość długo działamy mamy obsłużonych zadowolonych klientów i konta mamy pozakładane na prawie wszystkich portalach społecznościowych?. Pytanie złożone czy jest to według Państwa kwestia takiego klik jeżeli tak to jak to zrobić aby ten klik był. I czym jest to według Państwa jako potencjalnych klientów spowodowane, że są firmy, które na rynku są pół roku i mają klientów a są firmy, które mają dłuższy staż i nie mogą narzekać na ich nadmiar lecz wręcz na ich brak. Co sprawia, że Państwo bardziej jako przyszłych klientów przekonuje bardziej i zachęca do skorzystania z oferty tych właśnie firm?. Bardzo proszę Państwa o szczerą odpowiedź, będę naprawdę wdzięczna Państwu za nią i życzę Państwu wszystkiego dobrego. Z Poważaniem Maria.
To forum nie ma jeszcze żadnych tematów.
Do góry