reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Masa kreatywności, czyli Farma Świeżości!

    Wskakuj na Farmę Świeżości i sprawdź propozycje dla dzieci 3-10 l. Jasne, że wskakuję.

    Nie zapomnijcie wziąć udział w konkursie Netto: Zdobądź nagrody!

reklama

Wyniki

  1. K

    Przepływy w tętnicy pępowinowej

    Hej, u mnie też jest z tym problem, ale widzę że ja mam wyniki dużo gorsze niż ty 2,20 na lewej i 1,9 na prawej a to dopiero 21 tydzień :( Czekam właśnie na wizytę u lekarza. U mnie to wyszło na kontroli przed polówkowymi wtedy miałam 1.2 na lewej prawa ok, więc mi się w ciągu 2 tygodni pogorszyło
  2. K

    Listopadowe mamy 2021

    Nic :) bardzo delikatny ból w tym miejscu - jak zakwasy trochę
  3. K

    Listopadowe mamy 2021

    Ja się zaszczepiłam wczoraj pierwsza dawka - 18 tydzień. Gdybym miała termin na miesiące letnie może bym poczekała, ale w listopadzie na bank znowu będzie dużo zachorowan
  4. K

    NIFTY i USG w normie, białko PAPP-A zaniżone (wynik testu nieprawidłowy)

    Hej, u mnie podobna sytuacja. Pappa i beta HCG dość niskie 0.42 M i 0.4. Pierwsze USG i nifty ok,ale ostatnio wyszły mi delikatnie zaburzone przepływy w lewej tętnicy. Za dwa tygodnie połówkowe i totalnie nie wiem czego się spodziewać ani na noc zwracać uwagę.
  5. K

    Listopadowe mamy 2021

    Ja cały czas czekam i na brzuch i na ruchy małej ;) łożysko mam na przedniej ścianie więc wyczytałam że nawet po 24 tygodniu dopiero mogę zacząć ją czuć.
  6. K

    Listopadowe mamy 2021

    Chyba można :) fryzjerki pytałam na początku to powiedziała że te farby co oni teraz ich używają to są bezpieczne, to nie to co się stosowało kiedyś. Jedyna rzecz że zapach może drażnić jeśli ktoś ma teraz wrażliwy nos
  7. K

    Listopadowe mamy 2021

    Też mnie swędzi, nie non stop ale wystarczająco żeby już mi przeszkadzało. Miałam dzisiaj teleporade i gin mi kazała jeść mniej słodyczy (?) przepisała jakaś maść i generalnie kazała chodzić w luźnych ubraniach żeby wietrzyć;) nic o płynie nie mowila
  8. K

    Listopadowe mamy 2021

    Podrzucisz mi linka? :) Rzeczywiście cena jak za takie Eino z górnej polki ale się a poważnie zastanowie ;)
  9. K

    Listopadowe mamy 2021

    Zazdroszcze, ja uwielbiam czerwone wino...i mi sie tak strasznie teskni za takim mega wytrawnym czerwonym. A tego smaku to chyba niczym nie zastapie niestety
  10. K

    Ginekolog/endokrynolog ciaża na metforminie

    Tak, schodziłam stopniowo z dawki. Miałam 1500xr, więc najpierw tydzień na 1000 potem tydzień na 500 i dopiero na 0
  11. K

    Ginekolog/endokrynolog ciaża na metforminie

    No troche żałuję, tylko że mnie cisnęli strasznie o zrobienie krzywej a na lekach to badanie nie ma sensu
  12. K

    Ginekolog/endokrynolog ciaża na metforminie

    No i właśnie to też bym chciała potwierdzić :) Ale z lekarzem sensownym a nie takim który mówi że nie wie, albo że odstaeiamy bo w Polsce się odstawia. Tylko że w sumie tylko w Polsce się odstawia
  13. K

    Ginekolog/endokrynolog ciaża na metforminie

    Hej, Czy któraś z Was kojarzy lekarza w Krakowie, który przepisze metfirmine w ciaży? Jestem w 16tygodniu, brałam metformine do 14tego ale żeby zrobić krzywa musiałam odstawić. No i teraz boję się troche bez konsultacji do niej wrócić - moja Pani doktor mówi że zda się na opinie diabetologa.
  14. K

    Listopadowe mamy 2021

    Będzie dobrze! Trzymamy kciuki ;)
  15. K

    Poziom beta hcg a orvittelle

    Wydaje mi się że skoro beta rośnie to powinnaś się cieszyć :) gdyby to było tylko spowodowane zastrzykiem to by raczej spadało a nie rosło ;)
  16. K

    Listopadowe mamy 2021

    Ja miałam Douphaston, Luteine i estrofem do 10tygodnia. Potem z tego co mi pani doktor wytłumaczyła, łożysko juz jest w pełni wykształcone i przejmuje punkcje podtrzymywania ciązy, więc nie ma potrzeby brania dodatkowo hormonów. Więc ja od 10tego stopniowo wszystko odstawiałam i od 12tego...
  17. K

    Listopadowe mamy 2021

    Jak słyszę o tej amantydynie to mi ciśnienie skacze :/ moi rodzice też uważają że to spisek firm farmaceutycznych i to jedyny słuszny lek. Nie ma badań sensownych więc nie wiadomo, równie dobrze można powiedzieć że jedzenie codziennie pietruszki leczy covid bo przecież kilku osobom pomogło... ;)
  18. K

    Listopadowe mamy 2021

    Na chałkę konkretnie nie mam alternatywy, ale może jakies dobre naleśniki na mące orkiszowej z owocami i jogurtem by Ci choć troszkę żywot osłodziły ? ;) Mozesz też spróbować zrobić sobie chlebek bananowy w wersji zdrowej i to zjeść z masłem :) Konsystecja prawie taka sama :P
  19. K

    Listopadowe mamy 2021

    W którejś książce o insulinooporności wyczytałam, żeby zmienić nawyki trzeba wytrzymać 21 dni trzymając sie diety w 100% bez drobnych grzeszków, wtedy w głowie coś sie poprzestawia i już tak nie ciągnie strasznie do tego co nie można. Potem nawet jak zjesz raz pszenną bułke, ale wpakujesz do...
  20. K

    Listopadowe mamy 2021

    Hej, Czytałam sporo o tych poduszkach i właśnie ta podobno jest najlepsza, zwłaszcza dla wysokich osób. Podobno nawet mozna na plecach w niej spac. Ja sie nie zdecydowałam bo troche mi sie za duża wydawała, że zupełnie bym sie od męża odgrodziła ;) I wziełam taka w kształcie cyfry 7
  21. K

    Listopadowe mamy 2021

    tez sie wlasnie nad tym zastanawiam. Gdzies wyczytałam ze sugeruje sie szczepienia po 16tym tygodniu, wiec ja chyba poczekam i po połówkowych sie zaszczepie. Troche sie boje, ale boje sie nie szczepić...i badź tu mary :P
  22. K

    Poziom beta hcg a orvittelle

    Trzymam kciuki !:)
  23. K

    Listopadowe mamy 2021

    Tak:) pappa robi się razem z pierwszym USG między 11 a 13+6 tygodniem. Czasem pobierają krew przed badaniem, czasem w dniu badania - zależy od lekarza i tego jakie tam mają praktyki
  24. K

    Niepłodość: Oligoasthenoteratozoospermia . JAK SOBIE RADZIĆ Z EMOCJAMI

    Hej, 1% to wbrew pozorom nie jest tak źle - u nas było podobnie, tylko tetrocostam, ale w próbce było ich dużo i były ruchliwe więc doktor powiedział żeby patrzec na całość wyników a nie tylko na jeden parametr. I nas udalo się za pierwszym razem po stymulacji - jak poprawiliśmy problem u mnie ;)
  25. K

    Listopadowe mamy 2021

    Nie miałam takiej duże dawki, tylko 2 dziennie przez 9 tygodni i kazała mi odstawiać stopniowo od 10tego tygodnia. Najpierw tabletkę dziennie przez tydzień, potem co drugi dzień i koniec
  26. K

    Poziom beta hcg a orvittelle

    Troche za wczesnie zrobiłaś ta betę - bo ovitrelle się utrzymuje w organizmie do 10 dni z tego co pamiętam. Więc nawet ten wynik z dzisiaj może być zafałszowany. Komórka zagniezdza się chyba 6-7 dni od zapłodnienia, a potem chyba trzeba jeszcze 24 godziny zanim zacznie rosnąć beta. I tutaj też...
  27. K

    Ile dni przed okresem zrobiłyście test ciążowy?

    Ja robiłam pierwszy test jakoś 12 dni po owulacji, też potwierdzonej u lekarza, i wyszła mi bladziutka kreska ale dopiero po godzinie. I tak jeszcze przez tydzień testy tak raz wychodzily, ale zawsze dużo po czasie a raz nie - a już wiedziałam że się udało bo 14 dpo byłam na becie.
  28. K

    Bóle we wczesnej ciąży

    Hej, ja miałam okropne skurcze na samym początku, tak do 8 tygodnia chyba. Całe pachwiny, trochę jak na owulację ale dużo mocniej. Generalnie sporo dziewczyn od początku ma takie dziwne kłucia, ciągnięcia itp. Jeśli nie łączy się to z krwawieniem/mocnym plamieniem to nie powinnaś się martwić...
  29. K

    PCOS - stymulacja gonadotropinami

    Hej:) miałam to badanie w grudniu i z tego co kojarzę to cytologia miała być ważna rok, wymazy, HIV, kila i COVID 3 miesiące - przynajmniej tak jest GynCentrum. Bo badania robiłam na początku października i spieszyłam się z droznoscia w grudniu żeby ich nie musieć powtarzać i znowu kasy nie wydawać
  30. K

    Tsh wczesna ciaza

    Ja miałam 2.5 i też od razu dostałam euthhyrox 25, lekarka mi powiedziala ze w ciąży powinno być poniżej 1.5 albo 1, juz dokładnie nie pamiętam. Więc jesli ktos ci może wypisać receptę to bym się nie zastanawiała, tylko pytanie jak dawkę dobrać.
Do góry