reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Wyniki

  1. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Czesc dziewczyny Po latach :-) Przyszlam zajrzec co tu ciekawego. U nas wszystko dobrze, Amelka (tfu, tfu) zdrowa, nadal przybiera powoli, ale ladnie je, badania ok, dla pewnosc juz nawet sprawdzilam mleko modyfikowane i efekt ten sam. Chyba musze sie z tym pogodzic. Dalej karmie (.) 3 razy...
  2. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Esia gratulacje. Na pewno dasz rade. A u nas odwrotne klimaty... N pyta kiedy bedzie braciszek dla Amelii. Ale my mamy plcie mozgu na odwrot w kwestii dzieci ;) Amelka to tez jego decyzja, ale oczywiscie ja sie z tego bardzo ciesze. I powiem, ze widac to dojrzale ojcostwo w tym jak sie zajmuje...
  3. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Witam Troszke nadrobilam. Anni dobrze slyszec, ze taka opieka w zlobkach jest w UK. Ja znam zlobkowe przepisy, bo projektowalismy jeden w naszym biurze i bylam pod wrazeniem. A mam do Ciebie pytanko czy dostajesz jakis zwrot kosztow opieki od panstwa? I czy uzywasz Childcare vouchers od...
  4. oleola

    Dzienny schemat jedzenia

    U nas jedzonko bez zmian, (.) dobry o kazdej porze, nadal 3 razy dziennie. Tylko obiadku jemy wiecej i za kazdym razem daje cos do raczki do samodzielnego palaszowania. Najczesciej zostaje to zamienione w miaze, chociaz owoce zostaja zjedzone w calosci, szczegolnie melony. Z warzyw smakuja...
  5. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Gingeros gratulacje :)
  6. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Zdrowych i Wesolych Swiat Zyczy Amelia z rodzicami
  7. oleola

    Mali odkrywcy ...

    A wlasnie mialam sie zapytac o to samo co Elmaluszek. Amelia ostatnio jak ma tylko okazje (przy podnoszeniu jej, wspinajac sie po mnie itp) to probuje stawac i podskakiwac - ale robi to na palcach... troche sie uspokoilam, skoro piszecie, ze Wasze maluchy tez tak robily. :tak: Gratki...
  8. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Wszytsko czego sie dotkne sie psuje... koszmar jakis. (.)(.) tez jakies kryzysowe, dziecko cos ulewajaco-niespokojne (lekarz mowi, ze nic sie nie dzieie) ale chyba delikaniej z dietka z musimy. Kupa dzis brzydka byla. Jeszcze szef steskniony na rozmowe mnie zaprasza, zeby wstepnie ustalic w...
  9. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Zdrowka dla Zosi.
  10. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Witam I u nas zaczyna sie wielkie lazenie. Wprawdzie pelzamy od dawna, ale ostatnio tata-geniusz pokazal dziecku jak wypelznac z pokoju. Mama probowala ten moment opozniac jak sie da. Mamy otwarte schody i juz sie boje, zamawiamy bramke, ale tylko 2 modele pasuja, bo to wymiar nietypowy a musimy...
  11. oleola

    jak sobie radzic z dolegliwosciami Maluszków

    Zdrowka dla naszych dziewczynek.
  12. oleola

    jak sobie radzic z dolegliwosciami Maluszków

    Dziewczyny superpytanie: ile kup robia Wasze maluszki? Amelia zazwyczaj robila 2-3 dziennie, a ostatnio nawet 5, konsystencja w normie, ale ilosc mnie zastanawia. Dodam, ze idzie nam zabek...
  13. oleola

    Dzienny schemat jedzenia

    Wiecie co, a ja sie martwilam, ze moja Amelka to taki niejadek. U nas jest tak: 7.30 (.) i sinlac z owocem (tak na oko srednio 50ml) 11.30 danie miesne (lub zupka) 150 ml + owoc 14.30 (.) 17.00 danie warzywne 150 ml + owoc 19.00 (.) Jak cos jej posmakuje to zjada 200 spokojnie.
  14. oleola

    Mali odkrywcy ...

    Pytacie o leniuszki to i ja cos napisze :) Jestesmy na etapie pozycji do raczkowania, ale jeszcze przemieszczania brak. Tylko u nas opoznienie od urodzenia, Amelia bardzo, ale to bardzo nie lubila lezenia na brzuszku. Ostatnio w panice pobieglam do lekarza, bo Amelia stabilnie nie siedzi (ale...
  15. oleola

    jak sobie radzic z dolegliwosciami Maluszków

    Jolka ja za kazdym razem jak jestem w Polsce to mam straszne problemy ze skora. Wogole nie moge jej nawilzyc. A u nas w domu wszystkie kobitki maja wrazliwa i sucha cere. A jak moja mama przyjezdza do nas, to myje woda z kranu buzie i niczym sie musi smarowac. Chcoiaz na zime tez dodaja chloru...
  16. oleola

    Alergie dzieciaków

    Emmila, dzieki za odpowiedz. Wlasnie doczytalam na innym watku o Waszym ostatnim chorowaniu :-( Oby bylo lepiej! Do alergologa wybiore sie jak bede w Polsce - ale to jeszcze ponad miesiac :-(. Na razie sama jak moge staram sie zapanowac nad sytuacja. Mamy czasem sucha skore na buzi (bylam z tym...
  17. oleola

    Alergie dzieciaków

    Emilla u mojej Amelki na szyjce pojawiaja sie zaczerwienia i krostki, takie przezroczyste babelki - myslalam, ze to od resztek jedzenia, starannie mylam szyje po kazdym posilku (uczymy sie pic z kubeczka, wiec czesto nam pocieknie po szyji), ale to nic nie pomoglo. No i nie wiem co o tym myslec...
  18. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Wpadne tylko sie pokazac (a baaaaaaardzo dawno mnie bylo) i pochwalic, ze dzis Ameli konczy 8 miesiecy :) U nas wszystko dobrze, staram sie czytac Was na biezaco, tylko do pisania cos wen brak :nerd: Pozdrawiam
  19. oleola

    Mali odkrywcy ...

    U nas przewazaja turlanki i samoloty. Chociaz na hustawce Amelia siada sama i bardzo lubi sie bujac bez oparcia. Tez tak mysle, ze jak "wyrwie" to jej nie dogonie :tak:
  20. oleola

    Karmienie naszych bąbelków

    iszatr ja tez poprosze o ta liste :) [url=http://www.edziecko.pl/pierwszy_rok/1,79410,2321797.html]Schemat UUUUUUPPPPPPSSSSSSS chyba cos namotalam ;) Weszlam na schemat - ale to prawie niemozliwe jesli sie wprowadza 1 rzecz na 3 dni :(
  21. oleola

    Karmienie naszych bąbelków

    iszatr ja tez poprosze o ta liste :) [url=http://www.edziecko.pl/pierwszy_rok/1,79410,2321797.html]Schemat
  22. oleola

    Karmienie naszych bąbelków

    iszatr ja tez poprosze o ta liste :)
  23. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Niestety u nas antybiotyk. Rzezienie jest w tchawicy. Czemu te nasze maluszki nie moga powiedziec, ze boli je gardelko :-( Bylam tydzien temu u lekarza, bo mi sie wydawalo, ze cos slychac, ale nic nie wysluchal :wściekła/y: no i w weekend sie pogorszylo. Apetyt tez spadl, ale ze rosnie nam zabek...
  24. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Witam Sto lat dla solenizantow. Jolka111 - powiekszaja sie te suchosci? To moze jednak mleko krowie - jesli mial takie wysypki po deserkach z jogurtem? My tez dzis do lekarza - Amelia cos rzezi jak oddycha, kaszlu brak, temp brak, ale jakies smarki jej tam zalegaja i nie da sie ich frida...
  25. oleola

    Alergie dzieciaków

    Narazie posmaruj Oilatum lub czyms podobnym i ostroznie z dieta, a jesli nie znikna lub bedzie ich wiecej trzeba isc do lekarza. Najgorsze, ze te nietolerancje/alergie moga dac o sobie znac z czasem :(
  26. oleola

    Alergie dzieciaków

    Jola bardzo prawdopodobne, ze to nietoleracja czegos co je. Wprowadzilas cos nowego ostatnio?
  27. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Isia - slyszalam, ze jak synek wstaje Ty go kladziesz :tak: Milej zabawy :-D U nas narazie nie ma takich osiagniec - wiec czekam na wasze doswiadczenia :sorry2:
  28. oleola

    Waga dzieciątek

    My tez spimy w pajacu, a w dzien sie stroimy. Na przewijaku Amelia nie krzyczy, tylko zakladanie rekawow jej sie nie podoba. Ale pieluche moglabym jej zmieniac caly dzien. I calowac stopy :)
  29. oleola

    CZERWCÓWKOLAND ;D - Wątek Główny

    Ojej, to u mnie pelne poparcie mojego N w tym co robie. Dawno temu dalam mu JN do poczytania i razem ustalalismy plan dnia. A rodzicow mamy daleko, nikt nam sie nie wtraca. Troche tesknimy, ale przynajmniej jest swiety spokoj. Z moich miesiecznych wakacji w Polsce wracalam z wielka ulga ;)
  30. oleola

    Dzienny schemat jedzenia

    Jola -na pewno jakis rachuneczek wykonasz i bedzie dobrze. Teraz chyba czas zmian, dzieci spac nie chca, swiat taki ciekawy. 4 drzemki - to faktycznie spioch. U nas byly dwie, czasem mala popoludniu na spcerze, a teraz jedno wielkie marudzenie i lobuzowanie :)
Do góry