reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

6 tydzień boje się ze coś jest nie tak

Dołączył(a)
25 Wrzesień 2020
Postów
7
Rozwiązania
0
Czesc dziewczyny . Ostatnia miesiączka 09.08 dziś wychodzi 6 tydzień i 5 dni .W pierwszym dniu 5 tygodnia licząc od okresu beta hcg wynosiła 399 cztery dni później byłam u lekarza który stwierdził ze pęcherzyk jest mały i pusty bez echa zarodka miał 0,33cm kolejna wizyta dopiero 1.10 betę hcg mam zrobić w poniedziałek i środę . Dziewczyny boje się lekarz sugerował puste jajo płodowe a ja w ubiegła niedziele miałam sile bóle brzucha i kręgosłupa lędźwiowego . Nie mam plamien ale i nie mam żadnych objawów ciąży . Dodam ze mam stwierdzone Pcos . Bardzo się boje ze coś jest nie tak . Ufam lekarzowi i niechce panikować i latać po innych ale Mam wrażenie ze nie jest dobrze
 
reklama

Natalia198777

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Lipiec 2019
Postów
1 372
Rozwiązania
0
Spokojnie na tym etapie wszystko może sie zdazyc. Może ciąża jest młodsza i dlatego nie widać nic. Różne rzeczy na forum się zdarzały tak to jest jak za szybko idzie się do lekarza. Nie panikuj i spokojnie poczekaj. 1.10 juz niebawem o zobaczyć ze wszystko będzie ok i nie wolno przyciągać złych myśli. Pozytywnie mysl
 

Fado123

Fanka BB :)
Dołączył(a)
22 Styczeń 2019
Postów
5 046
Rozwiązania
3
za wcześnie zeby rokować, zrob bete ,i spokojnie czekaj ,nerwy napweno nie pomogą
 
Dołączył(a)
25 Wrzesień 2020
Postów
7
Rozwiązania
0
W ubiegła sobotę byłam na beta była super bo ponad 3 tysiące . Nie chce Panikować ale martwią mnie te bóle brzucha i brak objawów . Tym brakiem objawów każdy inny by się pewnie cieszył a ja oczywiście się tym martwię . Ale dzięki dziewczyny za pocieszenie i byle do 1.10
 

agabaj92

Fanka BB :)
Dołączył(a)
6 Marzec 2020
Postów
1 685
Rozwiązania
0
Spokojnie też nie miałam objawów do 10 tyg, jeden stwierdził przez usg przez brzuch puste jajo płodow za 2 dni inny lekarz zdrowa ciąża aktualnie mam 34tc
 

Magdusia88

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Listopad 2019
Postów
1 545
Rozwiązania
0
W ubiegła sobotę byłam na beta była super bo ponad 3 tysiące . Nie chce Panikować ale martwią mnie te bóle brzucha i brak objawów . Tym brakiem objawów każdy inny by się pewnie cieszył a ja oczywiście się tym martwię . Ale dzięki dziewczyny za pocieszenie i byle do 1.10
Miałaś 3 tysiące bety a teraz tylko 399?
 

Magdusia88

Fanka BB :)
Dołączył(a)
17 Listopad 2019
Postów
1 545
Rozwiązania
0
Nie nie pierwsza beta w poniedziałek 14.09 była 399 a w sobotę 19.09 była ponad 3000
Ahaaaaaa, wzrosty są w porządku. Wg mnie to za wcześnie na takie diagnozy. Na usg niewiele widać. Musisz niestety poczekać może około 2 tygodnie i wtedy sprawdzić.
 
Dołączył(a)
25 Wrzesień 2020
Postów
7
Rozwiązania
0
Ahaaaaaa, wzrosty są w porządku. Wg mnie to za wcześnie na takie diagnozy. Na usg niewiele widać. Musisz niestety poczekać może około 2 tygodnie i wtedy sprawdzić.
Właśnie dlatego tez badanie hcg w poniedziałek po weekendzie i w środę a wizyta w czwartek . Martwią mnie te silne bóle brzucha które miałam . To moja pierwsza ciąża i chyba poprostu panikuje . Byle do czwartku
 
reklama

aqa28

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
22 Wrzesień 2020
Postów
108
Rozwiązania
0
W ubiegła sobotę byłam na beta była super bo ponad 3 tysiące . Nie chce Panikować ale martwią mnie te bóle brzucha i brak objawów . Tym brakiem objawów każdy inny by się pewnie cieszył a ja oczywiście się tym martwię . Ale dzięki dziewczyny za pocieszenie i byle do 1.10
Witaj, jeśli chodzi o objawy i o mnie to ja wgl ich nie odczuwam. Gdyby nie fakt, że nie mam miesiaczki nie wiedzialabym, że jestem w ciazy. I nie jesteś sama - ja tez panikuje, że coś jest nie tak skoro nie czuje sie w ciąży. 3 tygodnie temu mialam wizytę i był to 8 tyd + 3 dzien i wtedy wszystko bylo ok. Nastepna mam za tydzien 3.10 a dwa dni później prenatalne. Boje sie jak cholera, ale muszę czekać. Glowa do gory :) musi być dobrze:)
 
Dołączył(a)
25 Wrzesień 2020
Postów
7
Rozwiązania
0
Hej dziewczyny .Minęło troszkę czasu od kiedy tu byłam ale pojawia się kolejny dylemat w głowie który chyba już świadczy o przewrażliwieniu . A mianowice w dniu 28.09 i 30.09 byłam na beta hcg przyrost przerażający niski bo tylko nie co 20 % a wówczas był to dopiero 7 tydzień . 1.października byłam u lekarza który przyrost zignorował sprawdził usg jest zarodek i bije serduszko 114 puls . Kolejna wizyta dopiero 10 listopada i badania prenatalne i tu moje pytanie dziewczyny czy wy tez tak rzadko chodziliście do lekarza i czy przy tak niskim przyroście beta hcg mimo tego ze usg wykazało zarodek i serduszko te wizyty powinny być częstsze ?
 
reklama
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
E 7my tydzień zarodek 2mm proszę o wasze historie Potrzebuję porady 10
D Powiększona miedniczka nerkowa 20 tydzień ciąży pomocy Potrzebuję porady 15
Kala2501 38 tydzień ciąży Potrzebuję porady 4
I Brązowe plamienia tydzień przed @ Staramy się 6
G Kłucie w pochwie - 26 tydzień ciąży Ciąża, poród, połóg 6
K 7 tydzień a brak zarodka:( Ciąża, poród, połóg 23
I Tydzień przed @ jednodniowe krwawienie co oznacz? Ciąża po poronieniu 7
Mrsdidi Koniec umowy a dopiero 8 tydzień ciazy Potrzebuję porady 28
P 14 tydzień zanik objawow Ciąża, poród, połóg 7
J Pomocy!!!! 33 tydzień ciąży, przytyłam tylko 200g...!!! Ciąża, poród, połóg 15
S Plamienie tydzień po okresie. Ciąża, poród, połóg 1
L GBS (+) dodatni: paciorkowiec w ciąży Potrzebuję porady 10
M Usg 13 tydzień płec dziecka Przyszłe mamy 30
dzuliana95 Szyjka 1.88cm 30 tydzień Ciąża, poród, połóg 16
O 6 tydzień ciąży, a brak zarodka Potrzebuję porady 39
Graża2020 Niedoczynność Tarczycy 4 Tydzień ciąży TSH 3,70 Potrzebuję porady 4
B 15 tydzień ciąży silne zawroty głowy nad ranem Potrzebuję porady 9
dzuliana95 25 tydzień ciąży czop śluzowy Ciąża, poród, połóg 38
K 40 tydzień, dziecko duże, a główka "za" wysoko Potrzebuję porady 9
E Spłaszczony pechęrzyk ciążowy wg. miesiączki 9 tydzień Potrzebuję porady 8
J 12 tydzień ciąży, położenie macicy Potrzebuję porady 11
A Delikatne plamienie 5 tydzień Ciąża, poród, połóg 14
Sylwica88 36 tydzień problemy żołądkowe, Potrzebuję porady 5
Folami83 Wynik USG 5 tydzień Potrzebuję porady 12
G 8 tydzień ciaży Ciąża, poród, połóg 23
A Skierowanie do szpitala tydzień przed terminem porodu Ciąża, poród, połóg 15
A Za wysoka beta hcg jak tydzień ciąży Ciąża, poród, połóg 5
K Niskie beta HCG 6 tydzień Potrzebuję porady 8
Sylwica88 20 tydzień prenatalne, waga 311g BB położna radzi mamom 8
J Kiedy do ginekologa? Który to tydzień ciąży? Potrzebuję porady 11
Mosia1989 Ciężko chore dziecko - 31 tydzień - czekając na najgorsze :( Potrzebuję porady 259
B Tampony tydzień po porodzie. Potrzebuję porady 16
J Krwawienie tydzień po owulacji Staramy się 27
Gusia 2106 TSH-6.0 ( 6 tydzień ciąży) Potrzebuję porady 10
K 7 tydzień ciąży a brak zarodka? Potrzebuję porady 11
Hellheaven1910 Niski przyrost Hcg 6 tydzień Ciąża, poród, połóg 15
Hellheaven1910 Mały przyrost Hcg 6 tydzień Ciąża, poród, połóg 0
Mythopoeia Bóle jak na okres 34 tydzień ciąży Ciąża, poród, połóg 7
K Bóle podbrzusza 6 tydzień - co na to? BB położna radzi mamom 8
K Bóle podbrzusza w 26 tygodniu Potrzebuję porady 2
L 7 tydzień ciąży krwawienie Potrzebuję porady 6
A Brązowe plamienia - 15 ty tydzień Potrzebuję porady 14
Martek299 Ciąża 5/6 tydzień brak zarodka Potrzebuję porady 143
B Wahania hormonów-progesteronu i estradiolu (8 tydzień) Ciąża, poród, połóg 4
halfalive Dziwny kształt pęcherzyka ciążowego. Potrzebuję porady 44
G 23 tydzień Potrzebuję porady 3
K 8 tydzień a ginekolog Potrzebuję porady 20
N Który to może być tydzień ciąży? Potrzebuję porady 2
R 29 tydzień i zle samopoczucie Ciąża, poród, połóg 3

Podobne tematy

Do góry