reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

7mm pęcherzyk w 6 tc?

Mamuśka011

Początkująca w BB
Dołączył(a)
23 Październik 2018
Postów
28
Witam byłam dzis na pierwszym usg lekarz zobaczył tylko pęcherzyk który byl bardzo mały bo tylko 7 mm a od daty ostatniej miesiączki wynika ze jestem w ok początku 7 tc lekarz mi wmawiał z to bardzo wczesna ciąża ale wydaje mi sie ze pęcherzyk w 7 tc jest duzo większy i powinno byc widać zarodek a na usg tylko mała czarna plamka nie wiem co o tym myśleć :( moze moja ciąża się zatrzymała i pęcherzyk nie rośnie juz czy ktos wie cos moze na ten temat :(
 
reklama
Fiksujesz trochę, tu ból pleców, tu brak objawów itd. Z tego co pamiętam, to martwić się należy, jak w 8tc nie widać zarodka i serduszka. Teraz to faktycznie najlepiej zrobić beta hcg, bo podobno zarodek widać powyżej 1000, poprawcie mnie jeśli się mylę