reklama

alergia - jeden objaw?

Temat na forum 'Mały alergik' rozpoczęty przez cudaczek, 4 Wrzesień 2008.

  1. cudaczek

    cudaczek Początkująca w BB

    witajcie, może wy mamusie alergików będziecie w stanie mi odpowiedzieć na pytanie. Po próbie podania kaszki na mleku modyfikowanym lub mleka modyfikowanego mojej 7-miesięcznej córce (karmię piersią), dostała natychmiast czerownych plam i wysypki wokół ust i wszędzie tam, gdzie dotknęła się kaszką. Lekarz stwierdza, że to alergia na mleko. Czy to możliwe, jeśli brak jakichkolwiek innych objawów? Dziecko nie miało ani bólu brzuszka, ani biegunki, nic. Plamy to jedyny objaw, jaki wystąpił. Lekarz zaleca Nutramigen, ale nie wyobrażam sobie, jak na niego będę miala przestawić małą (chcialam przestawić na modyfikowane, by wrócić do pracy).:no:
     
  2. Felidae

    Felidae Mama_Misia

    jesli po twoim mleku nic jej nie jest to zrezygnowała bym z mlekmodyfikowanych, kaszke zawsze mozesz zrobic na wodzie i dodac własne mleczko... tak myślę.
     
  3. reklama
  4. rubi

    rubi wakacyjna mama ;-)

    czesc:-)
    opisze ci cudaczku moja historie z alergia na mleko ;-)
    Karmilam synka piersia prawie od poczatku (byl wczesiakiem wiec z poczatku byl na Alprenie podawanym sonda ale moje mleko dostal juz w drugiej dobie zycia). strasznie ulewal, ale pediatrzy mowili ze to dlatego ze jest wczesniakiem i jego uklad pokarmowy nie jest jeszcze dosc dobrze rozwiniety... na nastpenej wizycie u lekarza zapytalam czy to nie bedzie jakas alergia na cos co jem, ale zwazyli mlodego i powiedzieli ze gdyby mial alergie to nie roslby jak na drozdzach... faktycznie rosla jak wsciekly i szybko dogonil rowiesnikow...pilam wiec mleko, jadlam jogurty i karmilam piersia... Jak jasiek mial 4 miesiace po prostu odmowil piersi... walczylam z nim 2 tygodnie zeby jednak karmic go piersia, ale on nie chcial a jak cos zjadl to zaraz zwrocil... dalam mu bebiko... cud - wyzlopal wszystko i apetyt mu wrocil... ale i tak ulewal po kazdym karmieniu... Policzki mial rumiane ale pediatra znow swoje..."taka jego uroda, przeciez pieknie przybiera, co pani od dziecka chce?" W koncu jak Jas mial 8 miesiecy trafilismy na pania doktor ktorej tez nie spodobaly sie rumience na buzi Jasia... zaproponowala podanie preparatu mlekozastepczego - my dawalismy Bebilon Pepti. po 2 tygodniach stosowania ulewania sie skonczyly, buzia zrobila sie gladka i blada... Powiem ci jeszcze ze zmiany na jego buzi zauwazylam po fakcie - dopiero na zdjeciach... jak bylam z nim na co dzien to niestety nie zauwazylam tych rumiencow...
    aha... nawet jesli Twoja coreczka ma alergie na mleko to pomysl sobie ze inni maja gorzej... duzo trudniej wyeliminowac z diety gluten...siedzi niemal we wszystkim ;-( nawet w niewinnie wygladajacym syropie glukozowo - fruktozowym ;-(
     
  5. amania.pl

    amania.pl Zaciekawiona BB

    Ale dlaczego od razu Nutramigen? Spróbuj najpierw mleka modyfikowane ze znaczkiem HA, dostępne normalnie bez recepty. Jeśli alergia nie jest aż tak intensywna, to może wystarczą.
     
  6. rubi

    rubi wakacyjna mama ;-)

    a moze lekarz zapisal Nutramigen w celach diagnostycznych???
     

Poleć forum