reklama

ankieta dla niepełnosprawnych ruchowo mam

Temat na forum 'Ankiety' rozpoczęty przez MagdaLenaPazik, 3 Marzec 2014.

1. MagdaLenaPazik

MagdaLenaPazik Początkująca w BB

Jestem fizjoterapeutą i studentką II roku studiów magisterskich położnictwa UJ CM. Zbieram materiały do pracy mgr dotyczące oceny opieki położniczej świadczonej osobom z dysfunkcjami narządu ruchu .Pytania dotyczą oceny pracy i kompetencji położnych. Ankieta jest oczywiście anonimowa. Byłabym bardzo wdzięczna za udostępnienie/rozprzestrzenienie ankiety. Badania są dla mnie naprawdę ważne– stąd moja serdeczna prośba o pomoc. Ocena opieki okołoporodowej świadczonej kobietom z dysfunkcją narządu ruchu - Ankiety Internetowe Online - internakiety.pl

2. baka32

baka32 Zaciekawiona BB

Witam serdecznie, jestem położną pracującą na oddziale Intensywnej Terapii Noworodka w jednym z Warszawskich szpitali. Prowadzę badania na temat sprawowania opieki przez matkę nad dzieckiem przedwcześnie urodzonym (wcześniakiem) na oddziale Intensywnej Terapii Noworodka (ITN). Nie od dziś wiadomo, że powstawanie więzi między matką a jej dzieckiem dotyczy już okresu ciąży, warto więc przedstawić, jak wież ta przekłada się na chęć opieki nad dzieckiem po urodzeniu w warunkach szpitalnych, szczególnie gdy mamy do czynienia z wcześniakiem. W tym celu zwracam się do Pań z szczególna prośba o wypełnienie ankiety, która pomoże mi pokazać choć w niewielkim stopniu z jakimi odczuciami i problemami borykają się matki, których dzieci znalazły się na oddziale ITN.
    Zachęcam do komentowania ankiety.

Ankieta - Sprawowanie opieki przez matkę nad dzieckiem przedwcześnie urodzonym na oddziale Intensywnej Terapii Noworodka

3. reklama
  4. MagdaLenaPazik

MagdaLenaPazik Początkująca w BB

PONOWNIE BARDZO PROSZĘ O POMOC
    Jestem fizjoterapeutą i studentką II roku studiów magisterskich położnictwa UJ CM. Zbieram materiały do pracy mgr dotyczące oceny opieki położniczej świadczonej osobom z dysfunkcjami narządu ruchu.