reklama

Antybiotyk u kobiety karmiącej

Temat na forum 'Niemowlaki' rozpoczęty przez Elunia1984, 8 Listopad 2007.

1. Elunia1984

Elunia1984 Zaciekawiona BB

Witajcie! wczoraj byłam u lekarza,ponieważ jestem przeziebiona i lekarz zapisal mi antybiotyk Duomox.Mój Dominik na razie jest zdrowy,a słyszałam że jeśli ja biorę antybiotyk i karmię to mały też dostaje trochę tego leku i się nie zarazi ode mnie.Czy to prawda,że antybiotyk uchroni maluszka przed chorobą?Czy któraś z Was wie coś na ten temat?

2. saratonie

saratonie Mama Bartoszka 18.07.2007

a myslałam ze nie mozna brać antybiotyku jak sie karmi, może sprawdz w ulotce ...

3. reklama
  4. justynka1

justynka1 Mamusia Antoniusia

ja tez ostatnio go bralam i wszytsko bylo wporzo,wiec nie obawiaj sie.trzeba go brac zaraz po karmieniu,ja mialam brac co 6h.

5. Słoneczko_Ktosia

Słoneczko_Ktosia Fanka BB :)

Ja brałama Bioparox ale działa tylko miejscowo. Pediatra powiedział ze jak sie jest chorym tak bardzo to lepiej brac antybiotyk - szybciej sie wyzdrowieje i mniejsze sznse zarazania maluszka
    Zyczymy zdrówka

6. elfica

elfica elfica

Drogie Mamy czy macie jakieś doświadczenia w tym zakresie? Jak to jest jak mama jest przeziębiona (katar, kaszel) czym się można leczyć no i czy można karmić dziecko wtedy? Dajcie znać proszę bo się boję, że mnie bierze choroba i już panikuję.

proszę o rady

Sylwia

7. Słoneczko_Ktosia

Słoneczko_Ktosia Fanka BB :)

elfica pszeszukaj to forum wydaje mi sie ze dziewczyny juz o tym pisały.
    Ja leczylam sie homoopatycznymi lekami i amolem i dodatkowo lekarz przepisał mi bioparoks, no i jeszczse herbatka z miodem i cytrynka, mleczko z masełkiem i miodkiem a jak bolało garzdiołko to płukanie soda.

8. L4dY-bIrd

L4dY-bIrd doula

elfica z tego co pamietam to karmisz maluszka normalnie swoim mlekiem chyba że goraczka siega 39 stopni .Wtedy mieszanką odpowiednią do jego wieku .