reklama

Antykoncepcja po porodzie - co planujecie?

Temat na forum 'Archiwum mam listopadowych' rozpoczęty przez dziunka24., 22 Październik 2009.

  1. dziunka24.

    dziunka24. Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Nie wiem, czy nie za szybko o to pytam, ale my sie juz zastanawiamy. Moj plan byl taki, ze najpierw zastrzyki, potem spirala. Ale moj facet jest przeciwny i stwierdzil ze gumki wystarcza. Tylko kogo na nie stac przy takiej czestotliwosci ochoty na seks ja ma on?! A spirala jego zdaniem to wielki kawal metalu i boi sie ze bedzie o niego uderzal :-D:-D:-D bzdura kompletna.
     
  2. Kasiiula

    Kasiiula mamusia Pawełka :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    ja nie mam pojecia ale nie chce ani tabletek ani spiralki ani zastrzyków jakos przeciwna jestem a do gumek be :) w sumie przed zajsciem w ciaze nie uzywalam gumek z mezem przez poltora roku i uwazalismy po prostu i nie zaszłam a gdy juz chcialam to odrazu udało sie moj cos gdera ze trzeba pomyslec ale nie chce tej chemii i wogole eh
     
  3. reklama
  4. royanna

    royanna Szczesliwa mamusia :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja jeszcze nie wiem...pewnie jakies tabletki.
    Gumki mnie obcieraja od poprzedniego porodu(czuje je na bliznie):-( i coraz czesciej mialam na nie uczulenie:szok:, efekt uboczny porodu:eek:???
    Chyba oprocz zastrzykow, spirali sa jakies tabletki, co? Pytam, bo moj dawny gin spirale mi tylko proponowal...a ja jakos nie mam do niej zaufania...
     
  5. dziunka24.

    dziunka24. Gość

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    tez bym wolala nie, ale co zrobic. Dzieci przez najblizsze piec lat tez nie chce, zreszta bylam pewna ze Julia bedzie jedynaczka, bo trzy lata uprawialismy seks bez zadnego zabezpieczenia i nic! Dopiero jak rzucilam palenie i usunelam migdaly od razu zaszlam w ciaze :tak: wiec teraz trzeba juz o czyms pomyslec.... i nie chce ryzykowac z seksem przerywanym, bo dla mojego to cienka przyjemnosc i w ten sposob raz nie zdazyl i jest Julia :tak:
     
  6. IzaBK

    IzaBK potrójna mama

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    W Twoim przypadku - wróć do palenia i zmuś migdały do odrośnięcia :-D :-D działąło przez trzy lata to i teraz zadziała :cool2:
    a co myślicie o męskiej antykoncepcji chemicznej?
     
  7. Kevinka

    Kevinka Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Tylko,ze po porodzie jest bardzo latwo zajsc w ciaze!nawet uwazanie niepomoze :tak:

    Ja po pierwszym porodzie dalam sie namowic mezowi na spiralke,bo chaby jednak najtaniej wychodzi byl to koszt 150€ na 6 lat.Niebylam zadowolona,moze dlatego,ze zalozylam pierwszy @ po porodzie tz dwa miesiace po.
    Mialam czeste bole brzucha,ciagle jakies brudy mi lecialy,nieregolarne krwawienia.
    Po hormonach strasznie tyje i niechce brac tabletek,jakos do tego zastrzyku tez przekonania niemam.Chyba zdecyduje sie na ringi (krazki nuvaring ),slyszalam bardzo duzo pozytywnych opini o nich od stosujacych je kolezanek.
    Troche drozej ale jest spokuj.
    Okres z zegarkiem w reku,zadnych komplikacji,i nieslyszalam o przypadku ciazy.No wiadomo przez pierwsze trzy miesiace moze byc jakies krwawienie,albo go niema,ale to wiadomo organizm musi sie przyzwyczaic

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=eA-KbuxXGvo"]YouTube - nuvaring[/ame]
     
  8. Kasiiula

    Kasiiula mamusia Pawełka :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    a to filmik o spiralce ?
     
  9. Kevinka

    Kevinka Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    O tych ringach
     
  10. reklama
  11. OLICA

    OLICA Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ja właśnie już się tym martwię....bo nie moge się doczekać powrotu do sprawności.... :-)

    Spirali mówię nie, bo nie chcę obcego ciała w sobie..bleh
    Gumkom mówię nie, bo śmierdzą i hamują odczucia i mężczyźnie i kobiecie...bleh
    Krążkom nie wierzę.....

    A czy można karmic piersią i brac jakieś tabletki anty????????

    Przed ciążą też brałam hormony i chyba tylko to mi pozostaje....
     
  12. mamulica

    mamulica Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    a ja zamierzam na wiosnę wrócic do pigułek:tak:. Wczesniej też brałam, z resztą zaczęłam z powodów zdrowotnych, bo zbyt dużo krwi traciłam przy @, który trwał u mnie 10 dni... A poza tym pojawiły się torbiele...
    A do wiosny zamierzam nie uprawiać seksu:tak:
     

Poleć forum