reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

badanie prenatalne

malena164

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Grudzień 2017
Postów
678
Miasto
Rzeszów
hey dziewczyny czy robiłyście badanie prenetalne ? Mam 24 lata w 11 tyg jestem ciązy i lekarz zaproponował mi ze mogę zrobić sobie prywatnie takie badanie z krwi kosztuje ono ok 200 zł czy wy tez robiłyście to badanie ?
 
reklama
Rozwiązanie
Ja robiłam badania prenatalne, bo lekarz mi wskazał. Sama z siebie nie wiedziałabym, że muszę je wykonać. Badania wykonywałam w Bielsku Białej w klinice Galena i jestem zadowolona z jakości usług w klinice.
Ja w obydwu ciążach robiłam. Pierwsze dziecko urodziłam w wieku 24 lat. Robilam to tylko dla własnego spokoju i uważam że warto. Gdyby coś się nie daj Boże z dzieckiem działo to lepiej wiedzieć wcześniej. Ale ja robilam usg prenatalne a nie badanie z krwi. Bo to badanie z krwi to głównie statystyka.
 
Ja robiłam wszystkie ważne usg oprócz tych zwykłych na każdej wizycie
USG genetyczne w 12 tyg polowkowe w 20 i to po 30 tyg,( 3 trymestru)
Pamiętaj że tylko lekarz z dobrym sprzętem i certyfikatem je robi


Z krwi nie robiłam bo często to tylko statystyki

Szkoda kasy zrób same usg prenatalne
Bardzo ważne są ponieważ często mozna pomoc dzidziusiowi jeszcze nawet w brzuszku żeby się urodził zdrowy:-)
Albo wiedzieć na czym się stoi aby po porodzie szybko zaczac działać.
I dla własnego spokoju;)