reklama

Badanie psychologiczne (króciutkie) proszę pomóż

Temat na forum 'Rozmowy o wszystkim' rozpoczęty przez BADANIE KOBIET, 6 Styczeń 2009.

1. BADANIE KOBIET

BADANIE KOBIET Początkująca w BB

Witam moje Drogie.

Jestem studentką psychologii i muszę zrobić pracę semestralna, planuję ją zrobić za pośrednictwem internetu.
    Zbieram informację jakiego typu mężczyzny poszukują terazniejsze kobiety-niżej zamieszczony link własnie jej dotyczy.

Badanie trwa max. 10min, jest całkowicie anonimowe, zawiera ankietę, oraz opis mężczyzny.
    Bardzo proszę o poświęcenie mi tej chwilki, dla mnie jest ona bardzo cenna;-)

Brak obsługi Cookies
    Z góry dziękuję wszystkim Paniom, które zdecydują się wziąść udział.

2. joe alex

joe alex Mamusia Tomka i Piotrusia

Ankietkę wypełniłam:tak:

Na pewno nie jest to typ mężczyzny, którym zainteresowałabym się, z wielu względów. Generalnie niczego mu nie brakuje. Ustawiony materialnie, stabilizacja przy nim (w sensie materialnym) byłaby zapewniona.
    Z opisu, jaki przedstawiłaś, wnioskuję, że jest wyprany z uczuć, na poły egoista, na poły introwertyk, bez szans na "poprawę":-).
    A założenie rodziny: nierealne:baffled:.

Pozdrawiam i powodzenia w realizacji pracy:tak:.

A tak na koniec, na malutkim marginesie: technikum to szkoła średnia, kończąca się maturą.

3. reklama
  4. ozkane

ozkane Tylko mama

Wypełniłam ankietę, ale również twierdzę,że typ mężczyzny, który przedstawiłaś jest nieinteresujący. Egoista pełną parą.
    pozdrawiam

5. kropecka

kropecka Majowa mama 2006; Mamy lutowe'08

na forum z mamami małych dzieci raczej mało która zainteresuje się snobem, którego całe dnie nie ma w domu :)

6. sewa

sewa mamuśka ;-)

Mam takie samo zdanie :tak::tak::tak::tak:

7. BADANIE KOBIET

BADANIE KOBIET Początkująca w BB

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za odpowiedzi :)
    Wiem, że to nie jest typ mężczyzny którego poszukują matki, ale badam też inne kobiety, a potrzebuję "próbę" z każdego środowiska kobiet :)