reklama

bajki na dobranoc czyli regulowanie trybu nocnego maluszków

Temat na forum 'Dzieci urodzone w październiku 2012' rozpoczęty przez azorek84, 20 Wrzesień 2012.

  1. azorek84

    azorek84 mama Amelii 2009

    tu bedziemy pisac porady jak sobie radzic z zasypianiem naszych maluszkow:-)
     
  2. oluska88

    oluska88 Fanka BB :)

    Mój synek budzi się regularnie co 2,5 do 3 godzin na jedzonko. Jak narazie nie mogę próbowac go regulować po swojemu, bo jest wcześniakiem i jak powiedziała położna i lekarz takie dzieci jedzą częściej a mniej. Tak więc nocne wstawanie jak narazie nieuniknione. Raz zaspał tylko i dał pospać 5 godzin.
     
  3. reklama
  4. sonkaa

    sonkaa Mama M&M

    u mnie Misio śpi przez cały dzień po 3-4 godziny, potem tylko cycam i odkładam do łóżeczka , aktywny robi się tak ok.18.00 , a potem do po kąpieli (19.00) cyca i już jest problem - gdybym brała go do łózka - śpi jak anioł - jeśli go odkładam do kołyski - płacze , dopiero o 3.00 można go legalnie odłożyć - i potem już śpi znowu aż do wieczora z przerwami na cycanie - nie mam pojęcia co zrobić, by przestawił sobie czuwanie na dzień, chyba dam mu pospać z nami kilka nocy, a potem zacznę wybudzać w dzień :-(
     
  5. Mamba_2008

    Mamba_2008 Bubusiowa Mama:)

    Oliwier budzi się w nocy co 3 godz na jedzonko i wypija średnio po 90 ml z tym że jemy odbijamy i odkładam go do kołyski gdzie już sam zasypia:tak: Przez dzień na szczeście nie w nocy mamy kolki i męczą nas zaparcia wiec nie za bardzo ja mogę odespać to nocne wstawanie. Jak na razie dążymy do wydłużenia przerw między jedzeniem choć z czasem myśle że jest gorzej niż lepiej:eek:
     
  6. azorek84

    azorek84 mama Amelii 2009

    mamba spokojnie to dopiero niecale 4 tyg pomalutku jak bedzi epochlaniac wieksze ilosci mleka pory miedzy karmieniami sie wydluz i nicne wstawanie bedzie mniej uciazliwe. my powoli wkraczamy z rutynka kapielowa. codziennie mycie Olivki flaszka i spac i tak do upadlego az zatrybi roznice dzien i noc. przy amelce sie sprawdzilowiec mam nadzieje ze teraz tez zadziala:tak:
     
  7. kasikd

    kasikd Fanka BB :)

    My z Antosiem pracujemy nad dniem i nocą króciutko ale już zauważyłam że w dzień z zegarkiem w ręku od 8-9 rano karmię go piersią co 3 godziny, odkładam i on zasypia. Wieczorkiem ok 19:30 kąpiel i spanie ale już nie tak spokojne jak w dzień. Trochę sobie pomruczy w łóżeczku, zawoła, possie smoczka, prześpi z godzinkę i tak gdzieś do 00:00. W tym czasie raz się przewijamy. Potem karmienie i najczęściej do 3:00 śpimy, karmienie 5-6 i od rana śpimy znowu po 3 godzinki. Nie jest źle. Odsypiam w dzień gdy śpi tak regularnie. Tata też nam pomaga. A dzisiaj i wczoraj po karmieniu ma właśnie w tej chwili okres ok 1 godziny gdzie leży w bujaczku, nie śpi tylko cichutko się rozgląda:)
     
  8. wernkika

    wernkika Fanka BB :)

    No włąśnie, tak apropos, powiedzcie mi,można takie maluchy już w leżaczkach/bujaczkach układać?
     
  9. kasikd

    kasikd Fanka BB :)

    U mnie wczoraj była położna środowiskowa i powiedziała że tak. Antoś spędza w bujaczku ok 10 godzin na dobę więc całkiem sporo ale bujaczek przeznaczony dla noworodków. 2 wysokości- na płasko i z niewielkim uniesieniem.
     
  10. reklama
  11. azorek84

    azorek84 mama Amelii 2009

    wiec posiadam ebooki jak ktos potrzebuje to dajcie na priv emaila wysle chetnie.
    moja mini biblioteczka zawiera:
    USNIJ WRESZCIE
    JEZYK NIEMOWLAT
    MACIERZYNSTWO
    MASAZ SHANTALA-dla niemowlat
    ODPIELUCHOWANIE BEZ PRZEMOCY
    ZABAWY DLA NIEMOWLAT 0-12
    ZABAWY RUCHOWE Z POKAZYWANIEM
    ZABAWY OD ROKU
     
  12. sandrik1

    sandrik1 Fanka BB :)

    Hej
    Ja stosuje od ok 1,5 tyg rady z książki "Uśnij wreszcie".
    Musze powiedzieć ze metoda działa. Ale mam problem z małą po kąpieli(ok 19:00). Normalnie dzieci zasypiają po kąpieli i cycku. Moja mała (widzę) jest zmęczona ale nie usypia i po ok 1,5-2h chce znowu jeść. I tak m/w trwa to do 24:00. Potem usypia z reguły na 5-7h. W dzień ma ok 3 drzemek po ok 1-1,5h. Chciałabym żeby usypiała wcześniej. Wiem że dzieci w tym wieku powinny spać ok 15h/24h ale ona śpi 12-13h. To chyba za mało... Ktoś ma jakieś rady? :)
     

Poleć forum