reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Bakterie w moczu

Kropka29

Moderator
Dołączył(a)
18 Październik 2020
Postów
4 461
Hej, robiłam dziś badania i w moczu wyszły mi bakterie, z tego co widzę jest ich dość sporo, objawów infekcji nie mam żadnych. Dziś jestem 6+1, lekarz napisał mi tylko żebym powtórzyła badanie w tym tygodniu, nic więcej nie skomentował. Do laboratorium mogę pójść dopiero w sobotę bo wcześniej nie jestem w stanie tego ogarnąć logistycznie. Myślicie że jest się czym martwić? Przyznam szczerze, że aktualnie trochę spanikowałam jak zobaczyłam ten wynik. Może któraś z Was miała taki wynik i chce się podzielić swoim doświadczeniem w tym temacie?
4C1F7E0B-11EF-4D57-BEF6-F937256FE169.jpeg
 
reklama
Dziwna reakcja lekarza. Baterii jest sporo, więc powinien wdrożyć leczenie. A co do infekcji to mogą być bezobjawowe. Ja skonsultowałabym się z innym lekarzem.
 
Hej, robiłam dziś badania i w moczu wyszły mi bakterie, z tego co widzę jest ich dość sporo, objawów infekcji nie mam żadnych. Dziś jestem 6+1, lekarz napisał mi tylko żebym powtórzyła badanie w tym tygodniu, nic więcej nie skomentował. Do laboratorium mogę pójść dopiero w sobotę bo wcześniej nie jestem w stanie tego ogarnąć logistycznie. Myślicie że jest się czym martwić? Przyznam szczerze, że aktualnie trochę spanikowałam jak zobaczyłam ten wynik. Może któraś z Was miała taki wynik i chce się podzielić swoim doświadczeniem w tym temacie? Zobacz załącznik 1309284