reklama

Biegunka po lekach do inhalacji

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez martitka704, 27 Styczeń 2015.

  1. martitka704

    martitka704 Początkująca w BB

    Dziewczyny czy u waszych dzieci wystapila kiedykolwiek biegunka po lekach do inhalacji? Moj maly dostal w czwartek antybiotyk oraz Nebbud i Ventolin. W piatek zrobil 2 luzne kupy, w sobote znowu luzne wiec w niedziele nie podalam juz antybiotyku. W niedziele po napadzie suchego kaszlu zwymiotowal 2 razy, nie bylo flegmy to byly normalne chlusniecia. Pojechalismy na nocny dyzur pediatryczny tam powiedzieli,ze to po antybiotyku i zeby go odstawic, dalej inhalowac,bo sa jeszcze slyszalne zmiany na oskrzelach. W poniedzialek mu sie ta biegunka nasilila mimo ze nie dostaje antybiotyku a teraz lała sie z niego sama woda i siedzial dlugo na kibelku. W domu mam tylko enterol i cole wiec mu to dalam (cole odgazowalam). Ja juz nie wiem co robi;-( nic mu nie przechodzi, a wrecz dochodzi cos nowego. Te inhalacje mialy byc takie fantastyczne, a kaszel dalej jest z tym,ze za dnia zrobil sie taki mokrawy,ale nie odrywajacy,a na noc jest suchy duszacy, do tego skarzyl sie na bol glowy w niedziele i faktycznie musiala go niezle bolec,bo sie pokladal na lozku co jest do niego niepodobne, brak apetytu, do tego te biegunki i te niedzielne wymioty wydaje mi sie,ze to przez ktorys lek do inhalacji,bo ten antybiotyk,ktory dostal mial juz kiedys i nic mu wtedy po nim nie bylo.
     
  2. basia_paw

    basia_paw Fanka BB :)

    Hmm, mój synek też miał ten nebbud ale nie miał po nim takiej reakcji, może lepiej pójść do lekarza i się dowiedzieć czy dalej inhalować? Enterol można podać, dobrze by było jeszcze jakiś probiotyk typu acidolac, dicoflor dać dziecku
     
  3. reklama
  4. martitka704

    martitka704 Początkująca w BB

    Byłam dzisiaj u lekarza, pediatra powiedziała,ze nie ma możliwośći żeby to było po inhalacjach, bo jeszcze sie z tym nie spotkała, gdyż to działa miejscowo, to samo powiedziała znajoma alergolog. Po antybiotyku skoro poprzednim razem nic mu nie było to teraz tez nie powinno więc została jakaś wirusówka (ale gdzie ją złapał jak nigdzie nie wychodzimy?). Sama już nie wiem, osłuchowo jeszcze jakieś małe zmiany sa więc mam dalej inhalować, na biegunke daje prócz enterolu, acidolac, tasecan przepisany przez lekarke no i daje dużo pić. Nastepna kontrola w piatek. Żeby to choróbsko już odeszło w niepamięć, pierwszy raz nam sie taka poważna infekcja przyplątała:-(
     
  5. Mummy4

    Mummy4 Fanka BB :)

    Mój syn też miał ten lek i tez nie miał przy tym takich objawów.... Podawaj cały czas probiotyki, nawet jak wyzdrowieje to jeszcze kontynuuj podawanie.
     

Poleć forum