reklama

Ból po wyrwaniu zęba

Temat na forum 'Ciąża, poród, połóg' rozpoczęty przez daffodill, 25 Wrzesień 2009.

1. daffodill

daffodill Gość

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Dziewczyny mam problem. Wczoraj wyrwałam zęba bo ból był juz nie do zniesienia i nie było innego wyjścia. Najgorsze jest to że ból dziąsła jest tak mocny że nie mogę sobie z nim poradzić a nie bardzo wiem co mogę zażyć przeciwbólowo. Jestem w 30tyg ciąży a mój lekarz jest czasowo niedostępny. Czy wiecie może co można bezpiecznie zażyć i móc przespać w nocy chociaż 3godz????
    Prosze pomóżcie

2. Aneciak

Aneciak mama Zuzi 01.03.2010

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    dzwoń do stomatologa koniecznie

3. reklama
  4. bablyss

bablyss Fanka BB :)

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Kochanie ja nie jestem w ciąży, ale 3 tyg.temu przechodzilam to samo, nawret dostalam szczękośćisku...i jak wychodzilam od lekarza to mowil zeby absolutnie nic nie brac! tylko oklady zimne...ale oklady naprawde pomagają kup w aptece nexcare taki żel do chlodzenia...do zamrazarki go włóż potem w sciereczke i przykładaj, tylko to ci poradzeę, u mnie skonczylo się na antybiotyku....bo mowię-szczękoscisk, opuchlizna, bol migdała...:no: wogole to cię podziwiam ze w ciąży mialas ekstrakcje:eek::szok: ale kochanie powiem tyle-będzie bolalo jeszcze troszke, bo rwanie zęba to nie jest prosta sprawa...

5. olcia7

olcia7 Fanka BB :)

Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Mnie ginekolog mowil że tylko Paracetamol jest bezpieczny w ciąży, ale nie wiem czy Ci pomoże przy takim silnym bólu.
    Zadzwoń albo idź do dentysty, coś poradzi!

6. daffodill

daffodill Gość

Najlepsze odpowiedzi:
    0