reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Bóle kręgosłupa w ciąży-fizjoterapia

Dołączył(a)
28 Wrzesień 2011
Postów
2
Miasto
Łódź
Witam,jestem studentka 5 roku fizjoterapii i temat swojej pracy magisterskiej poświęciłam Panią, które w ciąży mają objawy bólowe kręgosłupa. Celem mojej pracy jest poznać przyczyny i zaproponować jak najlepszy z punktu widzenia fizjoterapii sposób zapobiegania objawom bólowym. Osobiście dobieram specjalny program ćwiczeń, dostosowując go indywidualnie do potrzeb każdej z Pań. Nie wykonuję swojej pracy komercyjnie, porada fizjoterapeutyczna jest zupełnie darmowa..to co robię służy wyłącznie celom naukowym..wyniki terapii będę służy pracy magisterskiej.
Panie którym mogłabym pomóc proszę o kontakt magdalenaruta@wp.pl
 
reklama
Pani Magdo mój mąż Fizjoterapeuta dyplomowany tatuś 4letniego Alexa i drugiego który siedzi w brzuchu i ma przyjść na świat w styczniu nie znalazł lepszego leku niż trzymać się z daleka kobiety w ciąży z bólami kręgosłupa , wyobraża sobie Pani kobietę w 8-9 miesiącu która złazi z łózka pośród nocy i robi ćwiczenia , ja nie ;) Z góry przepraszam za ironie ale najlepszy sposób to porodówka :)
Pozdrawiam i życzę powodzenie z praca i obrona:)
 
dziękuje Marihuanna :)
ale jeśli na porodówkę trzeba jeszcze długo czekać a boli...myślę, że można sobie dużo pomóc dzięki kilku prostym ćwiczeniom, w niektórych sytuacjach nawet nie schodząc z łóżka :)
pozdrawiam