reklama

brak kontaktu alimentów a masa prazentów Dziewczyny pomózcie.

Temat na forum 'Relacje rodzinne' rozpoczęty przez Adriannawanna, 24 Kwiecień 2016.

  1. Adriannawanna

    Adriannawanna Początkująca w BB

    Dziewczyny pomózcie. Mam 6 letnią córeczkę. Od 6 lat jestem w rozwodzie. NIestety tak się to potoczyło że po rozwodzie było zabranie praw alimenty 600 zł itp..duża szarpanina.. nie wiem gdzie jest co robi itp..
    Ojciec dziecka wyjechał gdzieś... nie mam pojęcia gdzie. Od 5 lat nie dawał znaku zycia.,nie placil alimetów itp. Nagle zaczał dziecku paczki wysylac co 4 miesiace i to takie ogromne po pudełku np z telewizora ogromnego , takie ze ja nie uniose tylko ciagne. są to rzeczy tanie np dlugopisy kilka worów lizaków, jakies laleczki z chinczyka .3 odebrałam po skontaktowaniu sie z policja i prawnikiem oboje stwierdzilpi ze ze to nie alimenty wiec niech wysyla bo jak tam mozna.. . zastanawialam się co kombinuje bo jest to osoba która idzie do celu po trupach..po roku czasu odezwal sie zebym kuriera wstrzymala bo on bedzie placil powiedzialam ze nie(juz myslalam że mam go że chodizło mu tylko o wstrzymanie pobierania z FA i zeby dlugu nie miał).. on na to ze dobra to bedzie płacił komornikowi do funduszu.. kurier jak przywozi paczki to nie ma zadnego adresu nadawcy a jak jest to są to adresy ze szwecji z norwegi takie nieprawdziwne,ostanio powiedzialam kurierowi ze nie przyjme ze ma odeslac to powiedzial ze nie ma adresu nadawcy bo tak chciala osoba ktora wysyla.. to jest kurier jakis prywatny co ludzi rozwozi.. jak myslicie jak Wam sie wydaje co moze kombinowac. myslalam ze juz go mam ze o komornika chodzi ale on spokojnie przyjal ze nie wstrzymal i placi do funduszu.Co byćcie zrobily.Chciałabym je jakoś wstrzymać? Z rozmowy jaka jaka ostania mialam z im mowie zeby nie słał bo dziecko teraz jak chce zabawkę to chce cały wor bo tatus tak sle.. odpowiedzial no i tak ma byc.. dziecko go nie zna/
     
  2. agnesis

    agnesis Fanka BB :)

    Moim zdaniem dziecko nie powinno w ogóle dostawać tych paczek, a nawet jak już dałaś paczkę to nie powinno wiedzieć od kogo jest.
    A może tatuś chce byc wspaniały w oczach dziecka, różnie się to może skończyć. Może on chce Cię wyprowadzić z rownowagi, a może planuje porwać dziecko. Bo dlaczego córka miałaby nie pójść z takim wspaniałym tatusiem który da jej mnóstwo prezentów.
    Źle zrobiłaś że dawałaś te zabawki dziecku. Nawet jakbym przyjęła paczkę to bym ja do piwnicy schowała. Biednym oddała. Cokolwiek.
     
  3. reklama
  4. poczytna

    poczytna Początkująca w BB

    Kurcze. W sensie moja przedmówczyni ma trochę racji. Może kombinować coś tak strasznego jak porwanie, ale z drugiej strony, może tęskni za dzieckiem i chce w ten sposób się do niej zbliżyć ? Wiem jedno - musisz mieć oczy do okoła głowy, a do tego jeszcze głowę na karku. Bądź czujna, a paczek już nie odbieraj. Niech kurier ją weźmie z powrotem. Skoro to taki prywatny to z pewnością ma z nim kontakt i doskonale wie gdzie mieszka ;) Tyle, że to może być przełomowy moment. Ty nie będziesz odbierać paczek, to wymyśli coś innego. Ja też zabezpieczyłabym się jakimś prawnikiem jeszcze na wszelki wypadek.
     
  5. Dulce

    Dulce Fanka BB :)

    bardzo dziwne i podejrzane....
     
  6. Adriannawanna

    Adriannawanna Początkująca w BB

    Juz sie wyjasnilo.od czasu tej rozmowy zebym zatrzymala komornika fundusz zeby mu dlugi nie rosly nie ma kontaktu . Na urodziny juz sie nie odezwal a u komornika nadal zero zl.takze chodzilo zeby mnie uglaskac zebyn wstrzymala wszystko
     

Poleć forum