reklama

Bromergon

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez aniolq, 29 Listopad 2014.

  1. aniolq

    aniolq Początkująca w BB

    Witam! Jestem tu nowa i jeśli nie w tym dziale napisałam z gory przepraszam!
    chyba potrzebuje porady bo już nei wiem co mam o tym myslec.... zacznijmy od poczatku....
    jestem po usunieciu jednego płata tarczycy ( 4,5 r, guz niezlosliwy, podwyższone przeciwciala tarczycowe) , po operacji brałam 3 miesiace leki. tarczyca pracowala idealnie. w lutym trafilam do endo, ktora zalecila leki.....i tu zaczynaja sie schody. na leki zareagowałam fatalnie... tsh w dól, przeciwciala sporo podwyższone,okres opózniał sie o kilkanaście dni, zrobilam sie nerwowa, roztargniona, płaczliwa itp. itd....... wiec stopniowo odstawiłam w sierpniu. we wrzesniu znalazlam gin-endo, która zdziwilia sie ze przy takich wynikach dostalam leki. Pani doktor powiedziała ze mamy dac sobie czas do konca roku. i tak tez było, ALE.... zrobiłam poziom prolaktyny, który okazał sie dużo duzo podwyższony. Zalecila BROMERGON - 2 pierwsze dni pół na noc.. po zniej cała na noc.... nie mialam zadnych skutkow ubocznych! o dziwo zadnych.... . Tydzien temu zrobiłam badanie prolaktyny- spadla poniżej dolnej granicy. i tu zaczynaja się watpliwości. Gdyż od jakis 2 dni pieka mnie sutki...po południu zaczyna bolec mnie brzuch, jakby na okres. Nie wiem czy to moga być skutki uboczne po Bromergonie? z góry dziekuje :)
     
  2. reklama

Poleć forum