reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Znasz to? Dzień ledwo się zacznie, a Ty już masz na koncie przebieranie w półśnie, mycie części do laktatora i gorączkowe poszukiwania smoczka pod kanapą. Jeśli w tym chaosie marzysz choć o jednej rzeczy, która ułatwi Wam codzienność – weź udział w konkursie i wygraj urządzenia Baby Brezza, które naprawdę robią różnicę! Biorę udział w konkursie
reklama

Buciki Befado

Redakcja BB

Redakcja BB
Dołączył(a)
30 Styczeń 2014
Postów
45
Befado[FONT=&amp] od wielu lat dba o rozwój, zdrowie i wygodę małych stópek, produkując wysokiej jakości polskie obuwie. Produkty marki Befado, wykonywane są zgodnie z zaleceniami ortopedów oraz antropologów z Instytutu Przemysłu Obuwniczego w Łodzi, oddział w Krakowie, który od lat przyznaje Befado certyfikat „Zdrowa stopa”. Jest on gwarancją, że produkowane obuwie zapewnia prawidłowy rozwój stóp dziecka już od pierwszych lat jego życia.[/FONT]
[FONT=&amp] Postanowiliśmy skonfrontować powyższe zapewnienia producenta bucików ze spostrzeżeniami naszych niezastąpionych użytkowniczek, których pociechy przez 7 dni dzielnie testowały różne modele tego obuwia.[/FONT][FONT=&amp] Poczytaj jak się sprawdziły [/FONT][FONT=&amp]buciki Befado, a poniżej kilka uwag z przeprowadzonego przez nas testu.[/FONT][FONT=&amp]
[/FONT]Plusy:
staranne wykonanie
ciekawe wzornictwo
nie powodują pocenia się stóp
Minusy:
zbyt ciężkie

Jeśli Twoje dziecko także nosi te buty, podziel się z nami swoją opinią :)
RTEmagicC_Befado_logo.png
 

Załączniki

  • RTEmagicC_Befado_logo.png
    RTEmagicC_Befado_logo.png
    20,7 KB · Wyświetleń: 386
Ostatnia edycja:
reklama
Do góry