reklama

Budujemy nowy dom ...

Majaaa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Styczeń 2014
Postów
440
Rozwiązania
0
Dziewczyny, poradzcie mi prosze bo zwariuje... na powierchni 80 metrow mam gres polerowany (paradyż doblo grys poler szary) i nie wiem czy go impregnowac... producent niby nie zaleca, ale my juz wydalismy na impregnaty ponad 600 zl i sie zastanawiamy czy je zwrocic czy ich izyc... nie wiem, boje sie ze w tych mikroporach bedzie zbieral sie brud itp, a z kolei jak zaimpregnuje to trzeba bedzie to powtarzac co jakis czas i boje sie czy imprwgnat nie zmieni wygladu plytki... Babka z paradyza mowila ze nawet fuga nie wsiaknie w plytke, ale jak wsiaknie to nie mozna reklamowac, bo stwierdza z epewnie fuga zaschla i nie zostala dostatecznie szybko zmyta... czy ktoras z Was ma jakies doswiadczenie z impregnatami?
W całym domu mamy położony gres polerowany Arkesia z paradyżu.
Mamy zamiar je impregnowac. A w łazience mamy gres polerowany w kolorze czarnym i białym i te juz są zaimpregnowane :)
image.jpg
 

Załączniki

Ostatnia edycja:
reklama

Majaaa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Styczeń 2014
Postów
440
Rozwiązania
0
Ja bede miala Arkesie polerowana w wiatrolapie, ale grafitowa. A w laziebkach Arkesia Grafit struktura. Dzwonilam do Paradyza i odradzaja impregnacje. Ostatecznie nie impregnujemy i zobaczymy. Jak okaze sie ze cos sie bedzie dzialo to zaimpregnujemy juz w czasie mieszkania. A kolega od dwoch lat ma ta arkesie co Wy, nie impregnowal i jest git;)
to może i ja przedyskutuje to z mężem. Moze i my sobie odpuścimy.
Masz jeszcze jakies fotki swojego wnętrza? widziałam twoj projekt kuchni. Widzę ze mamy podobny gust :) Tylko u mnie bardziej mrocznie, wiecej czarnego ;)
 

Majaaa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Styczeń 2014
Postów
440
Rozwiązania
0
Po dlugim weekendzie przyjezdzaja meble kuchenne to wrzuce fotke jak bedzie nadawala sie do publikacji;)) u mnie bedzie mroczniej, bo beton na scianie mial byc betonowy a jest grafitowy;)
tez chce beton na sciane telewizyjną do salonu.
image.jpg
 

Załączniki

Majaaa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Styczeń 2014
Postów
440
Rozwiązania
0
My mielismy miec wlasnie taki w kuchni ale te plyty sa grube i ciezkoby bylo zgrac je z meblami- gdyby byly ulozone do wysokosci blatu to wchodzilyby na blat i go troche zabieraly. Poza tym bylo ryzyko ze sciany sa nierowne i mebli pod to ladnie nie wsuniemy a ukladac takie ciezkie pkyty gdy meble juz stoja to za duze ryzyko;) na scianie w salonie na pewno bedzie latwiej. My ostatecznie mamy taki beton nakladany szpachelka
no wlasnie taki tez mozna zrobić :) ja jeszcze nie zdecydowałam ale na pewno któryś zrobie.
a taki pokoik mi sie marzy dla dziecka i chciałabym położyć którąś z tych fototapet
 

Załączniki

Majaaa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Styczeń 2014
Postów
440
Rozwiązania
0
POMOCY!

dziewczyny jestem na etapie wybierania sprzętu do zabudowy typu
lodówka, zmywarka, piekarnik, mikrofala i płyta indukcyjna.
Czy macie jakies sprawdzone? jest tego tyle na rynku że cieżko wybrać.
Będę wdzięczna za odpowiedz.
 

Skodzia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Listopad 2013
Postów
6 811
Rozwiązania
0
POMOCY!

dziewczyny jestem na etapie wybierania sprzętu do zabudowy typu
lodówka, zmywarka, piekarnik, mikrofala i płyta indukcyjna.
Czy macie jakies sprawdzone? jest tego tyle na rynku że cieżko wybrać.
Będę wdzięczna za odpowiedz.
zmywarka na pewno bosch albo siemens :tak:

resztę niech dziewczyny podpowiedzą, ja mam piekarnik Amica.
 

Majaaa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Styczeń 2014
Postów
440
Rozwiązania
0
zmywarka na pewno bosch albo siemens :tak:

resztę niech dziewczyny podpowiedzą, ja mam piekarnik Amica.
dzieki :)
też słyszałam wiele pozytywnych opini na temat simensa.



Zalezy czego oczekujesz od sprzetu. Ja mam wszystko wybrane, ale jeszcze nie testowane...
-zmywarka- whirpool- zalezalo nam na mozliwosci polowy zaladunku i zeby byla oszczedna
-lodowka-samsug-side by side, z kostkarka. Wzielismy bo akurat nam sie podobala, zadnyh wymagan nie mialam;)
-piekarnik- samsung- z fajna opcja ze moze dzialac tylko polowa piekarnika-ma dwa wentylatory i kazde pietro moze piec w innej temperaturze
-mikrofala- po prostu do kompletu z reszta samsunga. Ale nie wiem czy w ogole bede uzywala wiec nie wiem czy pieniadze w bloto bie poszly...
-plyta indukcyjna-electrolux- indukcyjno-elektryczna- dwa pola takie, dwa takie. Wzielam taka bo sie naczytalam o indukcji i nie jestem pewna czy to jest do koca bezpieczne (spaczenie zawodowe...) i wolen.w ciazy gotowac na elektrycznej czesci
-okap-bosh- ale chodzilo mi tylko o to zeby byl chowany w szafke, bo bedziemy mieli drewniana obudowe okapu na zamowienie wiec ten okap byl najmniej wazny...


Naczytalam sie mnostwo opinii...az Ci wspolczuje teraz tych wyborow...

a moglabys mi napisać jeszcze modele zmywarki i płyty indukcyjnej? Wybierając zmywarkę nie pomyslalam nawet zeby wziąsc taką gdzie mozna załadować polowe. A to bardzo ważne. Dobrze ze zwróciłaś mi na to uwagę :)
Ja jak narazie wybrałam piekarnik i do tego mikrofale. Moze to ta sama co ty wybrałaś
piekarnik
Samsung BQ 2 D 7 G 144 sklep NEO24.PL BQ2D7G144 cena
mikrofala
Samsung FW213G001 sklep NEO24.PL FW213G001 cena
 
Ostatnia edycja:

Skodzia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Listopad 2013
Postów
6 811
Rozwiązania
0
Maju moi rodzice mają płytę indukcyjną firmy Amica z 5 polami grzewczymi. Ale za dużo Ci w tej kwestii nie pomogę bo ja mam w bloku płytę gazową... Więc o użytkowaniu tej indukcji nie za wiele wiem
 

Skodzia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
27 Listopad 2013
Postów
6 811
Rozwiązania
0
Wrzuce Ci linki pozniej, bo teraz mi troche ciezko przez konorke. Piekarnik i mikrofale mam troche inne. Kolor to czarne szklo i przy piekarniku mam jakies pokretlo, nie tylko dotykowy ekran. Mikrofale na pewno mam tansza, bo ogolnie nie uzywamy, wiec wzielismy do kompletu ale bez przekonania;)
Ale polecam ten sklep neo24, bo nawet w tym okropnym dla wysylek okresie miedzy swietami a sylwestrem lodowke nam przywiezli szybciutko:)
O indukcji to na razie wiem tyle ze trzeba mieodpowiednie garnki (na szczescie takie mam i uzywam na gazie, chociaz jeden wydatek mniej;)) i ze trzeba sie nauczyc, bo mozna mnostwo patelnii itp sobie spalic. Przyzwyczajona gotowac na gazie lub na elektrycznej plycie nastawiam od razy gary na maksa. W indulcji tak nie mozna bo od razu nachrzania cala moca i wszytko sie pali;)))
Aaaaa jak już takie fachowe porady to u moich rodziców zauważyłam, że nie można poruszyć garnka bo grzanie automatycznie wyłącza się, takie pieroństwo czułe, no chyba że rodzice jeszcze nie ogarnęli, bo wszystko na sensory jest.
 
reklama

Majaaa85

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Styczeń 2014
Postów
440
Rozwiązania
0
Aaaaa jak już takie fachowe porady to u moich rodziców zauważyłam, że nie można poruszyć garnka bo grzanie automatycznie wyłącza się, takie pieroństwo czułe, no chyba że rodzice jeszcze nie ogarnęli, bo wszystko na sensory jest.
o to faktycznie porażka a własnie taką chciałam.
Myslalam sobie o jakie udogodnienie....ściągasz garnek i juz sie sama płyta wyłącza. Nie sądziłam ze wystarczy poruszyć garnkiem...
No to znowu mam ciężki orzech do zgryzienia :eek:
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Odważnie, lecz bezpiecznie – instakonkurs z Bella Baby Happy

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/07/2019

Test

Przetestuj Mleczko ochronne SPF 50 o zapachu wanilii Lirene KIDS

Zgłoszenia przyjmujemy do 12/06/2019

Nowe pytania

Do góry