reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Butelki smoczki podgrzewacze i inne akcesoria

Przy karmieniu cycem nie potrzeba dodatkowego dopajania, tak mnie uczyli na szkole rodzenia i tak mi mówiła moja pediatra. Ale butelki mogą się przydać awaryjnie przy kolkach, do podawania herbatek.
 
reklama
Hi hi hi a ja Was dziewczyny czytam nie tylko na tym wątku bo na innych wątkach zakupowych też i sobie myśle, że ja to jestem całkiem zielona w tych sprawach:) Nie wiem czy inne pierworódki się też tak czują? Nawet czasami się zastanawiam czy to nie zakrawa na ignorancjię z mojej strony ale myśle sobie że jak zacznę kupować te wszystkie rzeczy to raczej zdam się na swoją intuicję:)) Zobaczymy jak na tym wyjdę:))
 
kroczek_k ja byłam zielona aż do szkoły rodzenia czyli do stycznia... masz jeszcze czas to nie ignorancja... tak naprawdę to wszystkie rady do podziału na pół bo każde dziecko inne przecież :)
 
Hi hi hi a ja Was dziewczyny czytam nie tylko na tym wątku bo na innych wątkach zakupowych też i sobie myśle, że ja to jestem całkiem zielona w tych sprawach:) Nie wiem czy inne pierworódki się też tak czują? Nawet czasami się zastanawiam czy to nie zakrawa na ignorancjię z mojej strony ale myśle sobie że jak zacznę kupować te wszystkie rzeczy to raczej zdam się na swoją intuicję:)) Zobaczymy jak na tym wyjdę:))