reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

BYTOM klinika ginekologiczno-poloznicza

aph

Mamy styczniowe 2007 Mama Roberta 24.12.06
Dołączył(a)
12 Wrzesień 2006
Postów
3 888
Miasto
Zabrze, Poland
Rozwiązania
0
Mam pytanko czy ktoras z Was rodzila moze w Swietochlowicach? Ja tam mialam robiony zabieg lyzeczkowania i jestem pod duzym wrazeniem tego szpitala i ludzi ktorzy tam pracuja, ciekawi mnie czy na porodowce tez jest tak samo.
 
reklama

Kasia74

Pażdziernikowa Mama 2005
Dołączył(a)
2 Marzec 2005
Postów
698
Miasto
Chorzów
Rozwiązania
0
Witam!!! Wprawdzie nie rodzilam w Świętochlowicach tylko w Chorzowie ale slyszalam o tym szpitalu wiele milych opinni.Podobno personel jest tam bardzo mily i dużo pomaga przy porodzie.
Przed moim porodem wiele zlego slyszalam o Chorzowskiej porodówce a jednak zdecydowalam się tam urodzić i nie żaluję.Mialam świetną opiekę i mogę ten szpital polecic innym!!!! POZDRAWIAM!!!
 

baska

<mamusia Kamilka i Julci>
Dołączył(a)
11 Marzec 2006
Postów
1 949
Rozwiązania
0
Ja niedługo będę rodzila w tym szpitalu a wiec po porodzie wszystko wam tu opiszę co i jak. Też słyszałam o tym szpitalu wiele dobrego ale to się wszystko dopiero okaże.
 

Karlam1

mamy styczniowe 2007 Mamusia Michasia :o)
Dołączył(a)
12 Sierpień 2006
Postów
3 257
Miasto
Zabrze, okolice DMiT
Rozwiązania
0
Baska odliczanie rozpoczete i wszyscy chodza jak na szpilkach? :-D 8 dni... :) super, ja juz sie nie moge doczekac az na moim suwaczku zobacze 8 dni :-)
 

aph

Mamy styczniowe 2007 Mama Roberta 24.12.06
Dołączył(a)
12 Wrzesień 2006
Postów
3 888
Miasto
Zabrze, Poland
Rozwiązania
0
No to Basiu zycze powodzenia i czekamy na relacje z tego waznego dnia. :) Buzka dla Ciebie i maluszka. :tak:
 

Madzia_33

Mama Julki i Krzysia !!!
Dołączył(a)
23 Lipiec 2005
Postów
2 528
Miasto
Chorzów
Rozwiązania
0
ja co prawda rodziłam w Siemianowicach (polecam!!) ale słyszałam,że Swiętochłowice naprawde są fajne.. co do szpitala w Chorzowie to nigdy bym się tam nie wybrała mimo ze mam do niego 10 min. Znam tam trzech lekarzy i żadnego nie polecam.. dziecko mojej znjomej zmarło w sierpniu na sepse po porodzie na Strzelców. No i jescze jedna rzecz - penw połozna tam pracująca odradziła mi wybór tej porodówki gdy szukałąm miejsca dla siebie.. ale to tylko moja opinia i nie chcę nikomu nic narzucać
Mamusiom czekającym na rozwiązanie życzę powodzenia!!
 
reklama

aph

Mamy styczniowe 2007 Mama Roberta 24.12.06
Dołączył(a)
12 Wrzesień 2006
Postów
3 888
Miasto
Zabrze, Poland
Rozwiązania
0
ja w sumie tez jestem zdecydowana, ale chcialabym sie czegos dowiedziec. :)
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry